Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 0 986 083 170 bosch

Alternator 0 986 083 170 BOSCH

0 986 083 170 Alternator BOSCH
bosch 0 986 083 170
1,127.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

8317

numer części:

0 986 083 170

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 140
Rodzaj mocowania Podwójna dźwignia obrotowa
Rodzaj alternatora nie zawiera pompy próżniowej
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] 30
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba rowków 6
Ø koła pasowego [mm] 49
Zacisk B+(M8),LIN
ID wykonania wtyczki PL166
Długość [mm] 194
zalecane rozszerzenie naprawy Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
nr EAN 4047026040616

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 0 986 083 170 BOSCH

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 140A, profesjonalnie regenerowany) pasuje do: AUDI A1, A1 CITY CARVER, A3, Q2, Q3 SEAT ALHAMBRA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, LEON SC, LEON ST 1.0-1.5 04.12-

Alternator 0 986 083 170 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Alternator 0 986 083 170 producenta BOSCH

VOLKSWAGEN

04E903023K

numery OEM:
VOLKSWAGEN      04E 903 023 K

Zastosowanie Alternator 0 986 083 170 BOSCH w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.