Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 311 CDI (907.731, 907.733, 907.735) (2021-???) 114km » 1 987 947 814 bosch
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Tourer Bus (b907) 311 Cdi (907.731, 907.733, 907.735) (2021-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 814 BOSCH

1 987 947 814 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 814
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 814
1 987 947 814
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

5 PK 1000

numer części:

1 987 947 814

dostawca:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Ilość żeber5
Długość [mm]1000
nr EAN3165141183139
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 814 BOSCH

Pasek wielorowkowy (5PK1000) pasuje do: BMW 5 (E39), 7 (E38), 8 (E31), X5 (E53), FIAT TIPO, LAND ROVER RANGE ROVER III, MAZDA 626 II, XEDOS 9, PEUGEOT 405 I, PORSCHE 944 1.6-4.4 06.81-08.05
numery OEM:
BMW      11 28 1 435 280
FIAT      7658133
FIAT      7670173
INNOCENTI      7670173
LANCIA      7658133
LANCIA      7670173
MAZDA      F807-15-907
MAZDA      F807-15-907A
MAZDA      KL70-15-908
PORSCHE      999 192 206 50
PORSCHE      999 192 207 50
ROVER      GFB 91002
ROVER      PQS 0002 20
TOYOTA      90916 02216
TOYOTA      90916 02219
TOYOTA      90916 02293
TOYOTA      90916 02295
TOYOTA      90916 02296
TOYOTA      90916 02355
TOYOTA      90916 02355 83
TOYOTA      90916 02356
TOYOTA      90916 02358
TOYOTA      99365 01000
TOYOTA      99365 02295
TOYOTA      99365 50995
TOYOTA      99365 51000
HOLDEN      90 916 023 55
LAND ROVER      PQS 0002 20

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 814 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 814 BOSCH:

Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.