Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Saab 9-3X (YS3) 2.0 t BioPower XWD (2009.02-2012.12) 209km » 1 987 947 934 bosch
wybrany samochód: 
Saab 9-3x (ys3) 2.0 T Biopower Xwd (2009.02-2012.12) 209km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 934 BOSCH

1 987 947 934 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 934
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 934
1 987 947 934
bosch 1 987 947 934 Pasek klinowy wielorowkowy
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 934 bosch
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6 PK 890

numer części:

1 987 947 934

dostawca:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]890
nr EAN3165141069723
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 934 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK890) pasuje do: AUDI 80 B4, A6 C4, CABRIOLET B3 CITROEN JUMPY I DAIHATSU CHARADE VIII FIAT SCUDO LADA KALINA MINI (R50, R53) NISSAN MAXIMA / MAXIMA QX IV 1.33-3.0 09.91-
numery OEM:
AUDI      028 903 137 AK
BMW      11 28 7 526 363
CITROËN      1280 34
CITROËN      1280 35
DAIHATSU      90916W2021
FIAT      7730052
LANCIA      7730052
NISSAN      11720 31U00
NISSAN      11720 31U02
NISSAN      11720 4F105
PEUGEOT      1280 34
PEUGEOT      1280 35
TOYOTA      90916 02678
TOYOTA      90916W2021
VOLKSWAGEN      028 903 137 AK
VOLKSWAGEN      028 903 137 K
MINI      11 28 7 526 363

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 934 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 934 BOSCH:

Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.