Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 953 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 953 BOSCH

1 987 947 953 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 953
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 953
1 987 947 953
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1795

numer części:

1 987 947 953

dostawca:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1795
nr EAN 3165141069914

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 953 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1795) pasuje do: VOLVO S40 I, S80 I, V40, V70 II, ALFA ROMEO 145, 146, BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), CHEVROLET AVEO, CORSA, TRAX, FIAT BARCHETTA 1.2-2.5D 04.85-

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 953 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 953 producenta BOSCH

FORD

6768619, 6788619, 88WF6C301G1A, F02Z8620A

OPEL

1340616, 1340626, 1340627, 1340646, 1340745, 90411028, 90444423, 90444923, 90510253, 90541338, 91126385, 9118617, 9201850, 93160191, 93196393

FIAT

46555974, 60674147

CHEVROLET

55582735, 9118617

ALFA ROMEO

46555974, 60815805

BMW

11287800485, 11288512247, 11288575057

RENAULT

7700109477, 8200113203, 8200833570

MITSUBISHI

M883832, MN158794

NISSAN

1172000Q1M

numery OEM:
ALFA ROMEO      46555974
ALFA ROMEO      60815805
BMW      11 28 7 800 485
BMW      11 28 8 512 247
BMW      11 28 8 575 057
CHRYSLER      53007 595
FIAT      46555974
FIAT      60674147
FORD      6768619
FORD      6788619
FORD      88WF 6C301 G1A
FORD      F02Z 8620 A
GMC      1340607
GMC      1340616
GMC      1340745
GMC      90411028
GMC      90444423
MITSUBISHI      M883832
MITSUBISHI      MN158794
NISSAN      1172000Q1M
OPEL      1340616
OPEL      1340626
OPEL      1340627
OPEL      1340646
OPEL      1340745
OPEL      90411028
OPEL      90444423
OPEL      90444923
OPEL      90510253
OPEL      90541338
OPEL      91126385
OPEL      9118617
OPEL      9201850
OPEL      93160191
OPEL      93196393
RENAULT      77 00 109 477
RENAULT      82 00 113 203
RENAULT      82 00 833 570
VAUXHALL      90411028
VAUXHALL      90444423
VAUXHALL      90502735
VAUXHALL      90510253
VAUXHALL      90541338
VAUXHALL      91126385
VAUXHALL      9118617
VAUXHALL      9201850
VAUXHALL      93160191
VAUXHALL      93196393
CHEVROLET      55 582 735
CHEVROLET      9118617
HOLDEN      09 118 617
HOLDEN      90 285 679

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 953 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 953 BOSCH:

robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.