Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » K S00 000 328 bosch

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 328 BOSCH

K S00 000 328 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 000 328
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 328
K S00 000 328
1,057.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 000 328

dostawca:

BOSCH

Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 115
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1 M 14 x 1,5
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 104
Rozmiar gwintu 2 M 18 x 1,5
Liczba otworów do mocowania 2
Rodzaj zaworu Zawór ograniczający ciśnienie
nr EAN 4047025442954

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 328 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: IVECO DAILY III, DAILY IV, MASSIF FIAT DUCATO 07.99-

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 328 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 328 producenta BOSCH

FIAT

500060045, 500060046, 504088697, 504243548

numery OEM:
FIAT      500060045
FIAT      500060046
FIAT      504088697
FIAT      504243548

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 328 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 328 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.