Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Piaggio PIAGGIO 1 Piaggio 1 FCW (ME0) (2022-???) 1km » K S00 910 001 bosch
wybrany samochód: 
Piaggio Piaggio 1 Piaggio 1 Fcw (me0) (2022-???) 1km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 001 BOSCH

K S00 910 001 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 910 001
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 001
K S00 910 001
bosch K S00 910 001 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 001 bosch
509.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:9 szt.
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

VANE PUMP

numer części:

K S00 910 001

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Typ pompypompa łopatkowa
Ciśnienie [bar]95
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN6949725909943
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 001 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FORD TRANSIT 2.4D 01.00-05.06
numery OEM:
FORD      1358024
FORD      1473440
FORD      1C1C3A696AA
FORD      1C1C3A696AB
FORD      1C1C3A696AC
FORD      1C1C3A696AE
FORD      4042028
FORD      4047464
FORD      4055852
FORD      4059383
FORD      4123761
FORD      4376991
FORD      4386951
FORD      4511901
FORD      4691863
FORD      4796969
FORD      4797515
FORD      RM1C13A696BB
FORD      RM1C1J3A674BB
FORD      RM1C1J3A696BB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 001 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 001 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.