Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel VECTRA C (Z02) 3.2 V6 (F69) (2002.08-2006.07) 211km » K S00 910 102 bosch
wybrany samochód: 
Opel Vectra C (z02) 3.2 V6 (f69) (2002.08-2006.07) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 102 BOSCH

K S00 910 102 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 910 102
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 102
K S00 910 102
bosch K S00 910 102 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 102 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 102 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 102 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 102 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 102 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 102 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 102 bosch
1,732.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.
Wtorek:6 szt.
:2 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 910 102

dostawca:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektro-hydrauliczny
Typ pompypompa łopatkowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łącznikiem
Ograniczenia producentaJTEKT
zaprogramowany
Dynamika hamowania/jazdydla pojazdów bez ESP
nr EAN4047026531992
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 102 BOSCH

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: DACIA DUSTER, DUSTER/SUV 1.5D/1.6/1.6ALK 04.10-
numery OEM:
DACIA      49 11 000 32R
DACIA      49 11 032 31R
DACIA      49 11 077 73R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 102 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 910 102 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.