Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.6 TDI (2013.09-???) 105km » A 12 018 brembo
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 1.6 Tdi (2013.09-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy A 12 018 BREMBO

A 12 018 Cylinderek hamulcowy BREMBO
16.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

A 12 018

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1,25
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBendix
Rozstaw śrub mocujących [mm]35
otwór Ø [mm]19,05
nr EAN8432509645451
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy A 12 018 BREMBO

numery OEM:
FIAT      3900595
FIAT      4121616
FIAT      4347258
FIAT      4373614
FIAT      4394460
FIAT      71738329
FIAT      7621101
FIAT      790215
SEAT      0000790049
SEAT      3980011
SEAT      790049
SEAT      AE72200101
SEAT      EA7220001
SEAT      EA72200100
SEAT      EA72200101
AUTOBIANCHI      790215

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy A 12 018 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy A 12 018 BREMBO:

Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.