Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Honda CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.5 i (EK3) (1995.11-2001.02) 114km » F BK 017 brembo
wybrany samochód: 
Honda Civic Vi Hatchback (ej, Ek) 1.5 I (ek3) (1995.11-2001.02) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

JARZMO ZACISKU MERCEDES SPRINTER 18- TYŁ F BK 017 BREMBO

F BK 017 JARZMO ZACISKU MERCEDES SPRINTER 18- TYŁ BREMBO
174.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 106.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:8 szt.
:9 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 8 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F BK 017

producent:

BREMBO

żeliwo szare
oś tylna
z prawej
z lewej
Szerokość [mm] 20
System hamulcowy BREMBO
żeliwo szare
oś tylna
z prawej
z lewej
Szerokość [mm] 20
System hamulcowy BREMBO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie JARZMO ZACISKU MERCEDES SPRINTER 18- TYŁ F BK 017 BREMBO

Jarzmo zacisku hamulcowego tył L/P pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B907), SPRINTER 3,5-T (B907, B910), SPRINTER 3-T (B907), SPRINTER 3-T (B910, B907) 2.2D/3.0D 02.18-12.21
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9074233600
MERCEDES-BENZ      A9074233600
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie JARZMO ZACISKU MERCEDES SPRINTER 18- TYŁ F BK 017 BREMBO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.