Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Citroën C3 PICASSO (SH_) 1.6 VTi 115 (SH5FP0, SH5FP8) (2009.07-???) 114km » T 61 112 brembo
wybrany samochód: 
Citroën C3 Picasso (sh_) 1.6 Vti 115 (sh5fp0, Sh5fp8) (2009.07-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny T 61 112 BREMBO

T 61 112 Przewód hamulcowy elastyczny BREMBO
56.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

T 61 112

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOś przednia
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]283
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]283
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]283
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]283
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOś przednia
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]283
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]283
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]283
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]283
Długość [mm]530
Rozmiar gwintu 1F10X1
Rozmiar gwintu 2M10X1
nr EAN8432509650363
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny T 61 112 BREMBO

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P 1 szt. (dł. 530mm, F10x1/M10x1) pasuje do: DS DS 3, CITROEN C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 II, C3 III, C3 PICASSO, C4 CACTUS 1.0-2.0D 10.05-
numery OEM:
PEUGEOT      4806G1

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny T 61 112 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny T 61 112 BREMBO:

Dominik, Dzierzkowice
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, xxxxxx
2021-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, xxxxxx
2021-03-12
 5/5
W tej cenie nic leprzego nie zajdzie się.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.