Strona zabudowy | Oś przednia |
Grubość [mm] | 84,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 150,0 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez łożyska koła |
Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła H5M010BTA BTA
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
2213370245, A2213370245
MERCEDES-BENZ | 221 337 02 45 | |
MERCEDES-BENZ | A2213370245 |
Zastosowanie Piasta koła H5M010BTA BTA w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.