
| Napięcie [V] | 11,5 |
| Technika połączeń | M4 |
| Średnica [mm] | 5 |
| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Długość całkowita [mm] | 70 |
| Rozmiar klucza | 12 mm |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20,3 |
| Moment gnący [Nm] | 45 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 25 |
| Długość opakowania [cm] | 10 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,3 |
| nr EAN | 5010874501478 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, SUPERMAX CH147 CHAMPION
| CITROËN | 5962 1W | |
| CITROËN | 90 041 002 80 | |
| CITROËN | 91 538 910 99 | |
| CITROËN | 96 070 388 80 | |
| CITROËN | 96 076 258 | |
| FIAT | 71735460 | |
| FIAT | 7777837 | |
| FIAT | 98498630 | |
| FORD | 6075812 | |
| FORD | 6163811 | |
| FORD | 7088988 | |
| FORD | 89FF-6M090-AA | |
| FORD | 89FF-6M091-AA | |
| FORD | 93FF-6M090-AA | |
| IVECO | 98459883 | |
| OPEL | 44 03 145 | |
| OPEL | 91 111 45 | |
| PEUGEOT | 5962 T7 | |
| PEUGEOT | 96 009 783 | |
| RENAULT | 77 01 414 081 | |
| RENAULT | 77 01 414 083 | |
| RENAULT | 77 01 414 089 | |
| RENAULT | 7701040208 | |
| RENAULT | 7701414081 | |
| GLAS | B 27 SR | |
| GLAS | B 42 SR |
Zastosowanie Świeca żarowa, SUPERMAX CH147 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.