
| Napięcie [V] | 11 |
| Technika połączeń | M4 / 1 Nm |
| Zbieżność stożka | 63 |
| Średnica [mm] | 5 |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Długość całkowita [mm] | 118,4 |
| Rozmiar klucza | 10 mm |
| Natężenie prądu [A] | 18,5 |
| Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Głębokość zabudowy [mm] | 27,75 |
| Moment gnący [Nm] | 35 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
| Długość opakowania [cm] | 14,2 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,3 |
| nr EAN | 4044197311484 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, SUPERMAX CH268 CHAMPION
| FIAT | 9651583680 | |
| FORD | 1313809 | |
| FORD | 1473356 | |
| FORD | 3M5Q-6M090-AB | |
| FORD | 3M5Q-6M090-AC | |
| SUZUKI | 18550-67G11 | |
| VOLVO | 30725069 | |
| VOLVO | 8653698 |
Zastosowanie Świeca żarowa, SUPERMAX CH268 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.