Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 6PK1165 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1165 CONTITECH

6PK1165 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (53 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1163, 6 PK 1164, 6 PK 1165, 6 PK 1166, 6 PK 1167

numer części:

6PK1165

dostawca:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,123
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1165
nr EAN 4010858482459

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1165 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (6PK1165) pasuje do: MERCEDES CITAN (MPV), CITAN TOURER (W420), CITAN/MINIVAN (W415), CITAN/MINIVAN (W420), T (MPV), BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23) 1.5-3.0D 10.83-

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1165 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1165 producenta CONTITECH

RENAULT

117203945R, 7700740637, 7700744380, 7700857065

FIAT

504092340, 504129146, 71749459, 9623684780

PEUGEOT

5750C1, 5750L9, 5750M9, 5750RS, 5750RT, 5750WL, 96236849

LANCIA

71749459, 9623684780

CITROËN

5750C1, 5750L9, 5750M9, 5750RS, 5750RT, 5750WL

BMW

11288646472, 11288646475

NISSAN

1172000Q9L

numery OEM:
BMW      11288646472
BMW      11288646475
CITROËN      5750C1
CITROËN      5750L9
CITROËN      5750M9
CITROËN      5750RS
CITROËN      5750RT
CITROËN      5750WL
FIAT      504092340
FIAT      504129146
FIAT      71749459
FIAT      9623684780
LANCIA      71749459
LANCIA      9623684780
NISSAN      1172000Q9L
PEUGEOT      5750C1
PEUGEOT      5750L9
PEUGEOT      5750M9
PEUGEOT      5750RS
PEUGEOT      5750RT
PEUGEOT      5750WL
PEUGEOT      96236849
RENAULT      117203945R
RENAULT      7700740637
RENAULT      7700744380
RENAULT      7700857065
VOLKSWAGEN      030145933AJ

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1165 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1165 CONTITECH:

Tomasz, Zagnańsk
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2024-01-09
 5/5
Wydaję się że wybrałem najlepszą jakość.
Tomasz, Zagnańsk
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
Andrzej, Bydgoszcz
2021-11-20
 5/5
Produkty nowe, zgodne z zamówieniem . Wszystko O.K.
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Żychlin
2023-12-14
 5/5
Produkt w 100% spełnił oczekiwania.
Robert, KOSZALIN
2022-02-02
 5/5
ok
Andrzej, Leszno
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2025-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Ryszard, Warszawa
2020-10-18
 5/5
ok
Żaneta, Kraków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
T., Zabłocie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Imielin
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Wrocław
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
Mateusz, Lublin
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, ZĄBKI
2020-01-06
 5/5
Szukałem po internecie dobrego dostawcy części contitech i znalazłem
Andrzej, Bydgoszcz
2021-11-20
 5/5
Bardzo dobry, zgodny z katalogiem
Andrzej, Warszawa
2025-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Imielin
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2023-08-21
 5/5
Taki sam jak na pierwszy montaż.
Andrzej, Lubsko
2023-09-27
 5/5
Ok
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.