
| Ciężar [kg] | 0,079 |
| Długość [mm] | 1025 |
| nr EAN | 4010858780265 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy AVX10X1025 CONTITECH
| AUDI | 059119137 | |
| AUDI | 059119137A | |
| BMW | 11231721408 | |
| BMW | 1718757 | |
| BMW | 1721408 | |
| BMW | 17214084 | |
| CITROËN | 520007 | |
| CITROËN | 95006782 | |
| DAF | 0494104 | |
| FIAT | 4301066 | |
| FIAT | 4665640 | |
| FIAT | 4665641 | |
| FIAT | 4764807 | |
| FIAT | 4764808 | |
| FIAT | 7596397 | |
| FORD | 2400E8620A | |
| ISUZU | 8941079930 | |
| ISUZU | 8941109930 | |
| IVECO | 1172021 | |
| IVECO | 1814275 | |
| IVECO | 4814275 | |
| IVECO | 4818162 | |
| MERCEDES-BENZ | 0049973992 | |
| MERCEDES-BENZ | 0059975692 | |
| MERCEDES-BENZ | 007753009511 | |
| MERCEDES-BENZ | 59975692 | |
| MERCEDES-BENZ | A0049973992 | |
| MERCEDES-BENZ | A0059975692 | |
| MERCEDES-BENZ | A007753009511 | |
| NISSAN | 1172078201 | |
| OPEL | 1340605 | |
| OPEL | 1340677 | |
| OPEL | 1340723 | |
| OPEL | 1340737 | |
| OPEL | 90281901 | |
| OPEL | 90411009 | |
| PEUGEOT | 128002 | |
| PEUGEOT | 400906 | |
| PEUGEOT | 574929 | |
| RENAULT | 7700667399 | |
| RENAULT | 7700702739 | |
| RENAULT | 7701348507 | |
| RENAULT | 7701349620 | |
| ROVER | 563132 | |
| ROVER | ERC6886 | |
| ROVER | GFB124 | |
| ROVER | GFB168 | |
| SAAB | 713053 | |
| SAAB | 731053 | |
| TALBOT | 400906 | |
| TRIUMPH | 214303 | |
| VAUXHALL | 1340605 | |
| VAUXHALL | 90281901 | |
| VAUXHALL | 90411009 | |
| VOLVO | 950812 | |
| VOLKSWAGEN | 076145107 |
Zastosowanie Pasek klinowy AVX10X1025 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy AVX10X1025 CONTITECH:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.