
| Ciężar [kg] | 0,094 |
| Długość [mm] | 1250 |
| nr EAN | 4010858886271 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy AVX10X1250 CONTITECH
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
A110 II, A290
11436796, 1467814, 1502948, 6065559, 715F8620ACA, 7184208, 785F8620AAA, 78F8620AAA
7700268230, 7700268232, 7700268754, 7700854083, 7701029704, 7701029705
9339409, 9347048
7700268230
| DAF | 1251720 | |
| DAF | 1265391 | |
| FIAT | 4619695 | |
| FIAT | 4619699 | |
| FIAT | 4624745 | |
| FIAT | 8823607 | |
| FORD | 11436796 | |
| FORD | 1467814 | |
| FORD | 1502948 | |
| FORD | 6065559 | |
| FORD | 715F8620ACA | |
| FORD | 7184208 | |
| FORD | 785F8620AAA | |
| FORD | 78F8620AAA | |
| IVECO | 4621715 | |
| IVECO | 4688861 | |
| IVECO | 4727249 | |
| MERCEDES-BENZ | 0039972792 | |
| MERCEDES-BENZ | 007753009536 | |
| MERCEDES-BENZ | A0039972792 | |
| MERCEDES-BENZ | A007753009536 | |
| RENAULT | 7700268230 | |
| RENAULT | 7700268232 | |
| RENAULT | 7700268754 | |
| RENAULT | 7700854083 | |
| RENAULT | 7701029704 | |
| RENAULT | 7701029705 | |
| SAAB | 9339409 | |
| SAAB | 9347048 | |
| VOLVO | 950821 | |
| VOLVO | 958320 | |
| VOLVO | 966385 | |
| VOLVO | 9669236135 | |
| VOLVO | 966986 | |
| VOLVO | 976115 | |
| VOLVO | 976535 | |
| ALPINE | 7700268230 |
Zastosowanie Pasek klinowy AVX10X1250 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy AVX10X1250 CONTITECH:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.