
| Kod silnika | G6D |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Długość 1 [mm] | 33,00 |
| Długość 2 [mm] | 14,00 |
| Długość 3 [mm] | 61,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| nr EAN | 5901259491265 |

| Rok prod. od | 200512 |
| Rok prod. do | 200702 |
| Kod silnika | G6D |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość 3 [mm] | 54,00 |
| Długość 1 [mm] | 11,00 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5901259405248 |

| Długość 1 [mm] | 42,5 |
| Długość 2 [mm] | 21 |
| Długość 3 [mm] | 45 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| nr EAN | 5901259406276 |

| Długość 1 [mm] | 43,00 |
| Długość 2 [mm] | 21,00 |
| Długość 3 [mm] | 46,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| nr EAN | 5901259406368 |

| Długość 1 [mm] | 43,50 |
| Długość 2 [mm] | 21,00 |
| Długość 3 [mm] | 45,50 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| nr EAN | 5901259446425 |

| Kod silnika | G6DA |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Długość 1 [mm] | 42,50 |
| Długość 2 [mm] | 21,00 |
| Długość 3 [mm] | 45,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| nr EAN | 5902129122302 |

| TECDOC-Nr silnika | 18510 |
| TECDOC-Nr silnika | 18511 |
| TECDOC-Nr silnika | 18790 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 41,8 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54,1 |
| Zacisk | B2+(M8) |
| Zacisk | SIG |
| Zacisk | FR |
| Zacisk | A |
| ID wykonania wtyczki | PL57 |
| Długość [mm] | 167 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047024414907 |

| TECDOC-Nr silnika | 18510 |
| TECDOC-Nr silnika | 18511 |
| TECDOC-Nr silnika | 18790 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 42,5 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Zacisk | B+(M8) |
| Zacisk | SIG |
| Zacisk | FR |
| Zacisk | A |
| ID wykonania wtyczki | PL57 |
| Długość [mm] | 167 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047024415034 |

| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Jakość | OE |
| Ilość żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Nowa część | |
| nr EAN | 8717613019528 |

| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Jakość | OE |
| Ilość żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Nowa część | |
| nr EAN | 8717613040935 |

| Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Ilość żeber | 6 |
| Zacisk | M8 B+ |
| ID wykonania wtyczki | FR-SIG-S (PLUG 138) |
| Ciężar netto [kg] | 5,9 |
| Otwór Ø 1 [mm] | 10 |
| nr EAN | 5704651018777 |

| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Ilość żeber | 6 |
| Zacisk | M8 B+ |
| ID wykonania wtyczki | FR-SIG-S (PLUG 138) |
| Ciężar netto [kg] | 6 |
| nr EAN | 5704651018784 |



| TECDOC-Nr silnika | 18510 |
| TECDOC-Nr silnika | 18511 |
| TECDOC-Nr silnika | 18790 |
| TECDOC-Nr silnika | 24352 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| nr EAN | 8001063409856 |

| Kod silnika | G6DD,G6DA/B |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatycznym sterowaniem klimatycznym |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Pozycja / stopień | R 60 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ilość żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Ciężar [kg] | 6,25 |
| nr EAN | 3276424404114 |

| Rok prod. od | 200512 |
| Rok prod. do | 200702 |
| Kod silnika | G6DD |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Nowa część | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 105 |
| Pozycja / stopień | R 16,5 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Ilość żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 50 |
| Ciężar [kg] | 5,51 |
| nr EAN | 3276424465214 |

| Kod silnika | G6DD,G6DA/B |
| Typ skrzyni biegów | MMT6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatycznym sterowaniem klimatycznym |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Pozycja / stopień | R 60 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Ilość żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Ciężar [kg] | 6,25 |
| nr EAN | 3276422000035 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii alternator do Ford FOCUS C-MAX (DM2) 2.0 TDCi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford FOCUS C-MAX (DM2) 2.0 TDCi produkowanego od 2003.10 do roku 2007.03
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 136 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii alternator do Ford FOCUS C-MAX (DM2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na alternator do Ford FOCUS C-MAX (DM2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2003.10 do roku 2007.03, i mocy silnika 136 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025