| Długość 1 [mm] | 41,00 |
| Długość 2 [mm] | 14,00 |
| Długość 3 [mm] | 80,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5901259401912 |
Status produktu: Normalny
| Długość 2 [mm] | 14,00 |
| Długość 3 [mm] | 82,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| nr EAN | 5901259401943 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | F1CE3481L |
| Kod silnika | F1CE3481L |
| Kod silnika | F1CE3481L |
| Kod silnika | F1CE3481L |
| Kod silnika | F1CE3481L |
| Kod silnika | F1CE3481L |
| Kod silnika | F1CE3481L |
| Kod silnika | F1CE3481L |
| Długość 2 [mm] | 14,00 |
| Długość 3 [mm] | 81,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| nr EAN | 5901259492200 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | F1CE3481L |
| Kod silnika | F1CE3481L |
| Kod silnika | F1CE3481L |
| Kod silnika | F1CE3481L |
| Kod silnika | F1CE3481L |
| Kod silnika | F1CE3481L |
| Kod silnika | F1CE3481L |
| Kod silnika | F1CE3481L |
| Długość 1 [mm] | 40,00 |
| Długość 2 [mm] | 14,00 |
| Długość 3 [mm] | 81,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5901259491289 |
Status produktu: Normalny
| Długość 1 [mm] | 41,00 |
| Długość 2 [mm] | 14,00 |
| Długość 3 [mm] | 82,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5901259499582 |
Status produktu: Normalny
| Długość 2 [mm] | 14,00 |
| Długość 3 [mm] | 82,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| nr EAN | 5902129000969 |
Status produktu: Normalny
| Długość 1 [mm] | 41,00 |
| Długość 2 [mm] | 14,00 |
| Długość 3 [mm] | 82,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5902129031178 |
Status produktu: Normalny
| Długość 1 [mm] | 41,00 |
| Długość 2 [mm] | 14,00 |
| Długość 3 [mm] | 82,00 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| nr EAN | 5902129050834 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 40,8 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Liczba rowków | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Zacisk | L |
| Zacisk | B+(M8) |
| ID wykonania wtyczki | PL87 |
| Długość [mm] | 188 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 3165143619254 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 40,8 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Liczba rowków | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Zacisk | L |
| Zacisk | B+(M8) |
| ID wykonania wtyczki | PL87 |
| Długość [mm] | 195 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 3165143619421 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Długość [mm] | 173 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| nr EAN | 4047024695139 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Długość [mm] | 168 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| nr EAN | 4047024816671 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047025314206 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 41 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Liczba rowków | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 56 |
| Zacisk | B+(M8),L,DFM |
| ID wykonania wtyczki | PL61 |
| Długość [mm] | 182 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047025332293 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Długość [mm] | 175 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047025280846 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Liczba rowków | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 56 |
| Długość [mm] | 185 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047025280822 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 41 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Liczba rowków | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Zacisk | B+(M8),L,DFM |
| ID wykonania wtyczki | PL61 |
| Długość [mm] | 185 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047026039696 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B101 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B101 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B101 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B101 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B103 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B103 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B103 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B103 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B104 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B104 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B104 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B104 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B107 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B107 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B107 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B107 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B108 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B108 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B108 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B108 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B141 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B141 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B141 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B141 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B143 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B143 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B143 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B143 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B144 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B144 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B144 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B144 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B147 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B147 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B147 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B147 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B148 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B148 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B148 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B148 |
| Kod silnika | F1CE3481J*M104 |
| Kod silnika | F1CE3481J*M104 |
| Kod silnika | F1CE3481J*M104 |
| Kod silnika | F1CE3481J*M104 |
| Kod silnika | F1CE34818*C111 |
| Kod silnika | F1CE34818*C111 |
| Kod silnika | F1CE34818*C111 |
| Kod silnika | F1CE34818*C111 |
| Kod silnika | F1CE34818*C113 |
| Kod silnika | F1CE34818*C113 |
| Kod silnika | F1CE34818*C113 |
| Kod silnika | F1CE34818*C113 |
| Kod silnika | F1CE34818*C114 |
| Kod silnika | F1CE34818*C114 |
| Kod silnika | F1CE34818*C114 |
| Kod silnika | F1CE34818*C114 |
| Kod silnika | F1CE34818*C118 |
| Kod silnika | F1CE34818*C118 |
| Kod silnika | F1CE34818*C118 |
| Kod silnika | F1CE34818*C118 |
| Kod silnika | F1CE34818*C151 |
| Kod silnika | F1CE34818*C151 |
| Kod silnika | F1CE34818*C151 |
| Kod silnika | F1CE34818*C151 |
| Kod silnika | F1CE34818*C154 |
| Kod silnika | F1CE34818*C154 |
| Kod silnika | F1CE34818*C154 |
| Kod silnika | F1CE34818*C154 |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B101 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B101 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B101 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B101 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B103 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B103 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B103 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B103 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B104 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B104 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B104 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B104 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B107 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B107 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B107 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B107 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B108 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B108 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B108 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B108 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B141 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B141 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B141 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B141 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B143 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B143 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B143 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B143 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B144 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B144 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B144 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B144 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B147 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B147 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B147 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B147 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B148 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B148 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B148 |
| Kod silnika | F1CE3481J*B148 |
| Kod silnika | F1CE3481J*M104 |
| Kod silnika | F1CE3481J*M104 |
| Kod silnika | F1CE3481J*M104 |
| Kod silnika | F1CE3481J*M104 |
| Kod silnika | F1CE34818*C111 |
| Kod silnika | F1CE34818*C111 |
| Kod silnika | F1CE34818*C111 |
| Kod silnika | F1CE34818*C111 |
| Kod silnika | F1CE34818*C113 |
| Kod silnika | F1CE34818*C113 |
| Kod silnika | F1CE34818*C113 |
| Kod silnika | F1CE34818*C113 |
| Kod silnika | F1CE34818*C114 |
| Kod silnika | F1CE34818*C114 |
| Kod silnika | F1CE34818*C114 |
| Kod silnika | F1CE34818*C114 |
| Kod silnika | F1CE34818*C118 |
| Kod silnika | F1CE34818*C118 |
| Kod silnika | F1CE34818*C118 |
| Kod silnika | F1CE34818*C118 |
| Kod silnika | F1CE34818*C151 |
| Kod silnika | F1CE34818*C151 |
| Kod silnika | F1CE34818*C151 |
| Kod silnika | F1CE34818*C151 |
| Kod silnika | F1CE34818*C154 |
| Kod silnika | F1CE34818*C154 |
| Kod silnika | F1CE34818*C154 |
| Kod silnika | F1CE34818*C154 |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Kod silnika | F1CE3481L*C.. |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Rok prod. do | 201112 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 38 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Zacisk | B+(M8),L,DFM |
| ID wykonania wtyczki | PL61 |
| Długość [mm] | 186 |
| Szerokość [mm] | 169 |
| Wysokość [mm] | 180 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047026322651 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| TECDOC-Nr silnika | 26940 |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 40,9 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Liczba rowków | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Zacisk | B+(M8),L |
| ID wykonania wtyczki | PL87 |
| Długość [mm] | 188 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047026455663 |
Status produktu: Normalny
| kod | Daily 40C15 |
| kod | Daily 40C15 |
| kod | Daily 40C15 |
| kod | Daily 40C15 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 50C15P |
| kod | Daily 50C15P |
| kod | Daily 50C15P |
| kod | Daily 50C15P |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 35C15 |
| kod | Daily 35C15 |
| kod | Daily 35C15 |
| kod | Daily 35C15 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 35C15P |
| kod | Daily 35C15P |
| kod | Daily 35C15P |
| kod | Daily 35C15P |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 40C15P |
| kod | Daily 40C15P |
| kod | Daily 40C15P |
| kod | Daily 40C15P |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 50C15 |
| kod | Daily 50C15 |
| kod | Daily 50C15 |
| kod | Daily 50C15 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 65C15 |
| kod | Daily 65C15 |
| kod | Daily 65C15 |
| kod | Daily 65C15 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 70C15 |
| kod | Daily 70C15 |
| kod | Daily 70C15 |
| kod | Daily 70C15 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 35S15 |
| kod | Daily 35S15 |
| kod | Daily 35S15 |
| kod | Daily 35S15 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 45C15P |
| kod | Daily 45C15P |
| kod | Daily 45C15P |
| kod | Daily 45C15P |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 45C15 |
| kod | Daily 45C15 |
| kod | Daily 45C15 |
| kod | Daily 45C15 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 60C15 |
| kod | Daily 60C15 |
| kod | Daily 60C15 |
| kod | Daily 60C15 |
| kod | Daily 40C15 |
| kod | Daily 40C15 |
| kod | Daily 40C15 |
| kod | Daily 40C15 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 50C15P |
| kod | Daily 50C15P |
| kod | Daily 50C15P |
| kod | Daily 50C15P |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 35C15 |
| kod | Daily 35C15 |
| kod | Daily 35C15 |
| kod | Daily 35C15 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 35C15P |
| kod | Daily 35C15P |
| kod | Daily 35C15P |
| kod | Daily 35C15P |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 40C15P |
| kod | Daily 40C15P |
| kod | Daily 40C15P |
| kod | Daily 40C15P |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 50C15 |
| kod | Daily 50C15 |
| kod | Daily 50C15 |
| kod | Daily 50C15 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 65C15 |
| kod | Daily 65C15 |
| kod | Daily 65C15 |
| kod | Daily 65C15 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 70C15 |
| kod | Daily 70C15 |
| kod | Daily 70C15 |
| kod | Daily 70C15 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 35S15 |
| kod | Daily 35S15 |
| kod | Daily 35S15 |
| kod | Daily 35S15 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 45C15P |
| kod | Daily 45C15P |
| kod | Daily 45C15P |
| kod | Daily 45C15P |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 45C15 |
| kod | Daily 45C15 |
| kod | Daily 45C15 |
| kod | Daily 45C15 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| kod | Daily 60C15 |
| kod | Daily 60C15 |
| kod | Daily 60C15 |
| kod | Daily 60C15 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Ilość żeber | 7 |
| Zacisk | M8 B+ |
| Zacisk | L-DFM (Plug 121) |
| ID wykonania wtyczki | 0121 |
| Ciężar netto [kg] | 5 |
| Otwór Ø 1 [mm] | 10 |
| nr EAN | 5704651773898 |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Nowa część bez depozytu | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Liczba rowków | 7 |
| niewymagany zwrot starej części | |
| nr EAN | 4082300499452 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Nowa część bez depozytu | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| niewymagany zwrot starej części | |
| nr EAN | 4082300712094 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Kod silnika | F1CE3481J |
| Nowa część bez depozytu | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Ilość żeber | 7 |
| niewymagany zwrot starej części | |
| nr EAN | 4082300713732 |
Status produktu: Normalny
Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:150
Ilość żeber:7
śr. koła pasowego [mm]:55
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:L-DFM (Plug 121)
Długość 1 [mm]:41
Długość 2 [mm]:41
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:81
Status produktu: Normal
Wyświetlanie od 1 do 27 (z 27 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii alternator do Iveco DAILY V Furgon 35C15 V, 40C15 V, 45C15 V, 50C15 V, 60C15 V,65C15 V.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Iveco DAILY V Furgon 35C15 V, 40C15 V, 45C15 V, 50C15 V, 60C15 V,65C15 V
produkowanego od 2011.09 do roku 2014.02
Jeżeli twój Iveco dysponuje silnikiem o mocy 146 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii alternator do Iveco DAILY V Furgon? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na alternator do Iveco DAILY V Furgon w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Iveco
z rocznika od 2011.09 do roku 2014.02, i mocy silnika 146 KM
.