Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mini » układ hamulcowy Mini MINI (R50, R53) » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Mini MINI (R50, R53)

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do MINI MINI (R50, R53)

wybierz typ samochodu MINI MINI (R50, R53):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 680
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki niebieski
nr EAN 8717109533026
Długość [mm] 905
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki niebieski
nr EAN 8717109532180
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 735
nr EAN 5012759465318
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 875
nr EAN 5012759469002
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 745
Głębokość zabudowy [mm] 40
Ciężar [kg] 0,050
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379534821
Długość [mm] 565
Długość [mm] 230
Długość [mm] 755
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Kolor czarny
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,050
nr EAN 4027816342625
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Napięcie znamionowe [V] 12
Długość przewodu [mm] 665
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300232189
Numer seryjny K9412500
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5901159267823
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 735
nr EAN 5901619546338
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 685
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 4040074120255
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 815
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 4040074120262
Ciężar netto [g] 60
nr EAN 5908281470367
Ciężar netto [g] 70
nr EAN 5908281483916
Długość przewodu [mm] 680
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
nr EAN 4031185267663
Długość przewodu [mm] 822
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
nr EAN 4031185267670
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 705
Ciężar [kg] 0,09
Kolor niebieski
Tryb pracy elektryczny
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy z tyłu
Długość [mm] 820
Ciężar [kg] 0,10
Kolor niebieski
Tryb pracy elektryczny
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Długość [mm] 230
Długość [mm] 565
Długość [mm] 755
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Kolor czarny
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,050
nr EAN 4044688563446
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Długość [mm] 795
nr EAN 3322938070441
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.