Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ hamulcowy Renault TWINGO I (C06_) » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Renault TWINGO I (C06_)

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do RENAULT TWINGO I (C06_)

wybierz typ samochodu RENAULT TWINGO I (C06_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 560
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki biały
nr EAN 8717109515275
Długość [mm] 475
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109521399
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
nr EAN 5012759461211
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 560
nr EAN 5012759461228
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 510
nr EAN 5012759986745
Długość [mm] 475
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,075
nr EAN 4027816385639
Szerokość [mm] 7,5
Średnica wewnętrzna [mm] 74,85
średnica zewnętrzna [mm] 84,95
Materiał Stal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,05
Ilość zębów, pierścień ABS 38
nr EAN 4054224004333
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079315814
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Długość przewodu [mm] 438
Kształt obudowy wtyczki okrągły
nr EAN 8052553085319
Numer seryjny K9415056
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5901159268325
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 8001063843735
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm] 8
Średnica wewnętrzna [mm] 75
średnica zewnętrzna [mm] 85
Ilość zębów, pierścień ABS 44
nr EAN 4040074055199
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 1100
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 450
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 4040074182710
Szerokość [mm] 11,5
Ilość zębów, pierścień ABS 26
Średnica wewnętrzna [mm] 67,9
nr EAN 5703858890209
Długość przewodu [mm] 481
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
nr EAN 4031185288958
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy z prawej
Długość [mm] 450
Ciężar [kg] 0,07
Kolor biały
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj wtyczki żeński
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Szerokość [mm] 11,5
Ilość zębów, pierścień ABS 26
Średnica wewnętrzna [mm] 67,9
średnica zewnętrzna [mm] 84
Ciężar [kg] 0,092
nr EAN 4046001946349
Ilość zębów 44
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm] 8
Ilość zębów, pierścień ABS 44
Średnica wewnętrzna [mm] 75
średnica zewnętrzna [mm] 85
Ciężar [kg] 0,054
nr EAN 4046001920998
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.