Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Moskvich » układ hamulcowy Moskvich » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Moskvich

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do MOSKVICH

wybierz model samochodu MOSKVICH:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 660
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki szary
nr EAN 8717109532265
Długość [mm] 959
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki szary
nr EAN 8717109500394
Długość [mm] 959
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633207805
Długość [mm] 660
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633208017
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość całkowita [mm] 690
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
nr EAN 4047024938083
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość całkowita [mm] 1000
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
nr EAN 4047025485692
Długość [mm] 689
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,05
dla numeru OE 34 52 6 760 424
nr EAN 4027816374664
Numer seryjny K9412558
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5901159267861
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość całkowita [mm] 690
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
nr EAN 5907558574074
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość całkowita [mm] 1000
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
nr EAN 5903766321455
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 585
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 4040074562369
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 875
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 4040074598245
Ciężar netto [g] 50
nr EAN 5902048903358
Ciężar netto [g] 66
nr EAN 5902048903310
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 610
Ciężar [kg] 0,08
Kolor szary
Tryb pracy elektryczny
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Długość [mm] 1005
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,06
nr EAN 4054228028540
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Długość całkowita [mm] 690
nr EAN 3322938127152
średnica zewnętrzna [mm] 83
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Szerokość [mm] 13
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Średnica wewnętrzna [mm] 79
Ciężar [kg] 0,026
nr EAN 4046001946714
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.