Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ hamulcowy Renault 12 (117_) » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Renault 12 (117_)

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do RENAULT 12 (117_)

wybierz typ samochodu RENAULT 12 (117_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 1050
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109672916
Długość [mm] 1050
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109672923
Długość [mm] 990
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki szary
nr EAN 8717109673081
Długość [mm] 990
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki czarny
nr EAN 8717109673098
Strona zabudowy z przodu
Strona zabudowy z lewej
nr EAN 5900427377950
Strona zabudowy z przodu
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 5900427377967
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy z lewej
nr EAN 5900427377974
Strona zabudowy z przodu z lewej
nr EAN 8052553089973
Strona zabudowy z przodu po prawej
nr EAN 8052553090009
Strona zabudowy z tyłu z lewej
nr EAN 8052553090030
Strona zabudowy z tyłu po prawej
nr EAN 8052553090061
Strona zabudowy z przodu z lewej
nr EAN 5903766321806
Strona zabudowy z przodu po prawej
nr EAN 5903766321813
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 910
Długość całkowita [mm] 995
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Głębokość zabudowy [mm] 24
dla numeru OE 5105064AB
Jakość EQUIVALENT
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 1
Długość przewodu [mm] 870
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
parzyste numery artykułów 57-14 899 0001
nr EAN 4040074262849
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 1
Długość przewodu [mm] 890
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
parzyste numery artykułów 57-14 899 0000
nr EAN 4040074262832
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 1
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
nr EAN 4040074262825
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 1
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
parzyste numery artykułów 57-14 899 0004
nr EAN 4040074269275
Ciężar netto [g] 105
nr EAN 5908281476550
Ciężar netto [g] 115
nr EAN 5908281476567
Ciężar netto [g] 110
nr EAN 5908281476574
Ciężar netto [g] 110
nr EAN 5908281476581
Ciężar netto [g] 100
nr EAN 5902048014351
Ciężar netto [g] 100
nr EAN 5902048014368
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe [V] 12
Ciężar [kg] 0,168
nr EAN 4046001743139
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe [V] 12
Ciężar [kg] 0,1
nr EAN 4046001743146
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe [V] 12
Ciężar [kg] 0,106
nr EAN 4046001743658
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe [V] 12
Ciężar [kg] 0,0975
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
nr EAN 4046001779664
Wyświetlanie od 1 do 28 (z 28 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.