
| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 4047024043565 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 470 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143767764 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 2070 |
| nr EAN | 5012759457061 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759482520 |

| Gwintowana złączka | 1/8 GAS |
| nr EAN | 8053379026814 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379031160 |

| Długość przewodu [mm] | 160 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379059706 |

| Wymiar gwintu | 1/8 GAS |
| Rozmiar klucza | 13 |
| nr EAN | 8012510040843 |

| Wymiar gwintu | 1/8 x 28 BSP |
| nr EAN | 8435050603321 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050615188 |

| Długość [mm] | 500 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77003 |
| nr EAN | 8435050638484 |

| Długość przewodu [mm] | 180 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 8435050643754 |


| Gwint zewn. [mm] | 1/8" - 28 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Materiał | mosiądz |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| dla numeru OE | 83420-16020 |
| nr EAN | 4027816282655 |

| Sposób montażu | Złącze wtykowe płaskie |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 628 |
| Opór [Ohm] | 70 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | 1/8 GAS |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300163605 |

| Gwint zewn. [mm] | 1/8" - 28 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Materiał | mosiądz |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5907558580754 |

| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 5907558577907 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| dla numeru OE | 22633 AA111 |

| Ilość biegunów | 1 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | biały |
| Długość przewodu [mm] | 160 |
| dla numeru OE | 22060 AA061 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074295151 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Długość [mm] | 440 |
| nr EAN | 087295900192 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295931110 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 460 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 3 |

| Gwint zewn. [mm] | 1/8" - 28 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Materiał | mosiądz |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 4044688543516 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025