
| Długość [mm] | 1400 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109565270 |

| Długość [mm] | 1450 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109565287 |

| Długość [mm] | 2230 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109565294 |

| nr EAN | 4047024267312 |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 1495 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 3165143238998 |

| Strona zabudowy | Oprawa |
| nr EAN | 3165143543238 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047025619844 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 400 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
| nr EAN | 5012759376775 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1070 |
| nr EAN | 5012759469163 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1409 |
| nr EAN | 5012759496664 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759505229 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 949 |
| nr EAN | 5012759511411 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | niebieski |
| nr EAN | 5012759505113 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379032150 |

| Ciężar [kg] | 0,156 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379411269 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 1400 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379131532 |

| Strona zabudowy | z tyłu po prawej |
| Długość przewodu [mm] | 2200 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379548552 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510089002 |

| nr EAN | 8012510094013 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050619100 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050622636 |

| Grubość [mm] | 101,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 33,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 139,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 49,4 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 113,5 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
| Ilość otworów | 5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 71 |
| Ciężar [kg] | 2,89 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| dla numeru OE | 1346653080 |
| nr EAN | 4027816282310 |

| Długość [mm] | 56,9 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 11,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| dla numeru OE | 1920.ES |
| nr EAN | 4027816312383 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór [Ohm] | 1650 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 1355 |
| Ciężar [kg] | 0,134 |
| dla numeru OE | 16 112 723 80 |
| nr EAN | 4054224079010 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 28 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 118 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 139 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 35 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 130 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 155,7 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300184730 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 475 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300232448 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4082300619775 |

| Felga, ilość otworów | 5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| średnica zewnętrzna [mm] | 139 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 113,5 |
| nr EAN | 8435398504243 |


| Numer seryjny | K8805935 |
| nr EAN | 5901159270502 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063501673 |

| nr EAN | 8001063801605 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5907558547955 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558581126 |

| nr EAN | 5907558566963 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 1680 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1340 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 5901619546420 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 885 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 5901619593752 |

| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 1495 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 5902659783127 |

| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Długość przewodu [mm] | 2230 |
| nr EAN | 5902659783134 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 139 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 113,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| nr EAN | 4040074531105 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 1680 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1340 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 4040074158029 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074294734 |

| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| Długość [mm] | 95,5 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326912006 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| nr EAN | 4010326813549 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 140 |
| nr EAN | 5902048057372 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025