
| Długość [mm] | 620 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109565492 |

| Długość [mm] | 505 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109566444 |

| Długość [mm] | 508 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109669701 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388334 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 290 |
| nr EAN | 5012759455388 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 630 |
| nr EAN | 5012759455685 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759461211 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| nr EAN | 5012759516430 |

| nr EAN | 5012759969144 |

| nr EAN | 5012759972823 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 455 |
| nr EAN | 5012759968550 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018422 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379027187 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,052 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053087 |

| Ciężar [kg] | 0,014 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379053834 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379057504 |

| Kolor | niebieski |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
| nr EAN | 8053379058440 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379912384 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510006986 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510080528 |

| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 100 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,52 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,78 |
| nr EAN | 8012510095119 |

| nr EAN | 8012510093450 |

| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Specyfikacja | 18 |
| nr EAN | 8012510024676 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510022498 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 18 |
| nr EAN | 8012510031124 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510035955 |

| Kolor obudowy | szary |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050615119 |

| Opór [Ohm] | 250 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Kolor obudowy | niebieski |
| nr EAN | 8435050626412 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050636275 |

| Opór [Ohm] | 225 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050637159 |

| Długość [mm] | 453 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,040 |
| dla numeru OE | 82 00 436 025 |
| nr EAN | 4027816228912 |

| parzyste numery artykułów | 106103 |
| Długość [mm] | 520 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Ciężar [kg] | 0,036 |
| dla numeru OE | 47 90 073 80R |
| nr EAN | 4054224042199 |

| parzyste numery artykułów | 104219 |
| Długość [mm] | 530 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Ciężar [kg] | 0,037 |
| dla numeru OE | 47 90 005 27R |
| nr EAN | 4054224061039 |

| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300545166 |

| Kolor obudowy | niebieski |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079381161 |

| Numer seryjny | K8805040 |
| nr EAN | 5901159153751 |

| Numer seryjny | K9415056 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| nr EAN | 5901159268325 |

| nr EAN | 8001063960739 |

| nr EAN | 8001063717258 |

| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 100 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,52 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,78 |
| nr EAN | 5907558580457 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5907558574036 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5903364358204 |

| Długość [mm] | 470 |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5902659782946 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor | szary |
| średnica zewnętrzna [mm] | 17 |
| Średnica obudowy [mm] | 12 |
| dla numeru OE | 1920 1J |
| dla numeru OE | 77 00 101 451 |
| dla numeru OE | 91159932 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | szary |
| Specyfikacja | 2x NTC |
| Gwint zewn. [mm] | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| dla numeru OE | 22 63 070 34R |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Kolor sprężyn skrętnych | szary |
| dla numeru OE | 77 00 273 699 |
| dla numeru OE | 77 01 206 371 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| dla numeru OE | 82 00 680 689 |
| dla numeru OE | 22060 00Q0A |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074287194 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025