
| Długość [mm] | 820 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109488920 |

| Długość [mm] | 1070 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109532364 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Długość przewodu [mm] | 1062 |
| nr EAN | 5900427250048 |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 1015 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 3165143081488 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047025027960 |

| nr EAN | 4047024812727 |

| nr EAN | 4047024812734 |

| Ilość połączeń | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
| nr EAN | 5012759376805 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759376836 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 865 |
| nr EAN | 5012759450369 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1025 |
| nr EAN | 5012759474587 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 765 |
| nr EAN | 5012759479674 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759465479 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 6 |
| nr EAN | 5012759505236 |

| dla numeru OE | 1920.GW |
| Ciężar [kg] | 0,042 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 27 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 45 |
| Liczba zestyków | 3 |
| Liczba połączeń | 3 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379030002 |

| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,026 |
| Opór [Ohm] | 390 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379052769 |

| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 25,5 |
| Opór [MOhm] | 2 |
| nr EAN | 8053379053131 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058495 |

| Gwintowana złączka | M12x1.5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379140237 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,23 |
| Materiał | PBT (polibutylentereftalat) |
| Ilość połączeń | 6 |
| Dolot - Ø [mm] | 60 |
| Wylot - Ø [mm] | 60 |
| nr EAN | 8053379914968 |

| nr EAN | 8012510094020 |

| nr EAN | 8012510026595 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 63,1 |
| nr EAN | 8012510026526 |

| Punkt włączania [°C] | 115 |
| nr EAN | 8435050604489 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050622568 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| Długość przewodu [mm] | 180 |
| Kolor obudowy | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 8435050618196 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 28,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 128,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
| Ilość otworów | 4 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 65 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 42 |
| Ciężar [kg] | 1,59 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816102243 |

| Długość [mm] | 70 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 12,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 1920.EJ |
| nr EAN | 4027816311973 |

| Długość [mm] | 53 |
| Szerokość [mm] | 48,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1920.EH |
| nr EAN | 4027816311980 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 4027816360384 |

| Długość [mm] | 1062 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| dla numeru OE | 4545.78 |
| nr EAN | 4027816369516 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816386841 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 27 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 45 |
| Ciężar [kg] | 0,042 |
| dla numeru OE | 1920.GW |
| nr EAN | 4027816451778 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 27 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 45 |
| Ciężar [kg] | 0,043 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 1920.GW S1 |
| nr EAN | 4027816451877 |

| Liczba przewodów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224071410 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 25 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 108 |
| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Felga, ilość otworów | 4 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243819 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 6 |
| nr EAN | 4082300235951 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 25,4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Długość 1 [mm] | 53 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300289923 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| nr EAN | 5901779819341 |

| Numer seryjny | K8805911 |
| nr EAN | 5901159270465 |

| Numer seryjny | K8805946 |
| nr EAN | 5901159270526 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063507927 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 8050947017854 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 8050947019186 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 1680 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 810 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 5907558579956 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5907558547955 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025