
| Długość 1/Długość 2 [mm] | 38 |
| Długość [mm] | 14 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8717109515626 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633323000 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633371124 |

| Strona zabudowy | Urządzenie wspomagające siłę hamowania |
| System hamulcowy | ATE |
| nr EAN | 4006633387989 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Długość [mm] | 40 |
| Szerokość [mm] | 23 |
| Wysokość [mm] | 26 |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Powierzchnia | zagruntowany |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| Szerokość opakowania [cm] | 4 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,308 |
| Wysokość opakowania [cm] | 6,7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,632 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759461037 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759998496 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759999806 |

| Ilość czopów | 5 |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| nr EAN | 5012759572634 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510012031 |

| Ciśnienie od [kPa] | 11,2 |
| ciśnienie do [kPa] | 307,2 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510036891 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | biały |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050624135 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 89422-33030 |
| nr EAN | 4027816306702 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,009 |
| nr EAN | 4027816457442 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| nr EAN | 4054224012314 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,009 |
| nr EAN | 4054224078419 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306804 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| nr EAN | 4082300575187 |

| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300677041 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300773118 |

| ciśnienie robocze do [bar] | 40 |
| Zakres pomiarowy od [bar] | 0,5 |
| Zakres pomiarowy do [bar] | 10,5 |
| Zakres pomiarowy od [°C] | -40 |
| Zakres pomiarowy do [°C] | 160 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Wymiar gwintu | M12X1,5 |
| nr EAN | 4082300820348 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| nr EAN | 4082300816686 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem mocującym |
| nr EAN | 4082300809848 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ESP |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 5907558575316 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Kolor | czarny |
| Kod koloru | 9B9 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 5902659735492 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
| średnica zewnętrzna [mm] | 136,5 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Ilość zębów | 40 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074269619 |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 136 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074254738 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | biały |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287309 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074286852 |

| Ciężar netto [g] | 185 |
| nr EAN | 5908281469927 |

| Ilość biegunów | 2 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |

| Wersja | TG1C |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | S180084520A |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | A2C59517072 |
| dopuszczalna prędkość maksymalna [km/h] | 250 |
| Felgi | dla opraw stalowych |
| Felgi | dla opraw ze stopów lekkich |
| Materiał trzonka zaworu | Aluminium |
| Kolor | srebrny |
| Zakres częstotliwości [MHz] | 434 |
| Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
| nr EAN | 4103590944955 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Długość [mm] | 40 |
| Szerokość [mm] | 23 |
| Wysokość [mm] | 26 |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Powierzchnia | zagruntowany |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| nr EAN | 4046001612879 |

| Ciężar [kg] | 0,018 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4046001900747 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025