
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056461 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 400 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 3165142143125 |

| nr EAN | 4047026301434 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387702 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388075 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388549 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759407400 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | NPT1/8-27 |
| Rozmiar klucza | 22MM |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759455463 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759513910 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Gwintowana złączka | 1/8'' x 27 NPT |
| nr EAN | 8053379026937 |

| Gwintowana złączka | 1/8'' x 27 NPT |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379370788 |

| Gwintowana złączka | 3/8'' x 18 NPT |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379027231 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 34 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| Opór [Ohm] | 450 |
| Kolor | czarny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053001 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Opór [Ohm] | 400 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 37,5 |
| nr EAN | 8053379054305 |

| Wymiar gwintu | 1/8-27NPT |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czerwony |
| nr EAN | 8012510062111 |

| Długość [mm] | 400 |
| Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
| nr EAN | 8435050619971 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | 1/8x27 NPTF |
| nr EAN | 8435050604182 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 400 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050624333 |

| Długość [mm] | 64 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816248439 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 750 |
| Opór [Ohm] | 95 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czerwony/czarny |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | 1/8-27-NPT |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144642 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 500 |
| Opór [Ohm] | 530 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | +50 |
| Tolerancja [%] | 10 |
| Tolerancja [%] | -50 |
| nr EAN | 4082300243727 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 6/8 |
| nr EAN | 4082300805888 |

| nr EAN | 8001063924335 |

| nr EAN | 8001063936598 |

| Ilość przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 375 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Długość przewodu [mm] | 375 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063775944 |

| nr EAN | 5907558582413 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558562477 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295119525 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295958018 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 375 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 375 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |

| Ilość biegunów | 2 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | 1/8" x 27 NPTF |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | czarny |

| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | 3/8" x 18 NPTF |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Oznaczenie koloru | szary |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 3276423664236 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025