
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| nr EAN | 3531650022106 |

| nr EAN | 4251475101044 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | zielony |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103048 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103055 |

| Ciężar [kg] | 0,066 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103406 |

| Ciężar [kg] | 0,072 |
| Kolor | szary |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103420 |

| nr EAN | 4047024201293 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Kolor | zielony |
| nr EAN | 5012759455401 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | biały |
| Wymiar gwintu | M14 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464793 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-924 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759464885 |

| nr EAN | 5012759771679 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość otworów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379471812 |

| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 8012510095690 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510041284 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| nr EAN | 8435050620359 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 059 919 501 A S1 |
| nr EAN | 4027816325109 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300144543 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,100 |
| nr EAN | 5907558558470 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| nr EAN | 5907558548259 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 |
| nr EAN | 5907558548501 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-924 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5901619568200 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Wysokość [mm] | 83 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 52 |
| dla numeru OE | 1J0 907 660 B |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Kolor | zielony |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074335406 |

| Ograniczenia producenta | HELLA |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar netto [g] | 90 |
| nr EAN | 5902048063595 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4044688646316 |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| nr EAN | 3276422540265 |

| Ciężar [kg] | 0,1164 |
| nr EAN | 4046001319686 |

| alternatywnie | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| nr EAN | 4046001356827 |

| Wymiar gwintu | 20 mm |
| Liczba styków diagnostycznych (pinów) | 4 |
| nr EAN | 3531650022380 |

| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| nr EAN | 3531650022106 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025