
| nr EAN | 4047024934481 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| nr EAN | 4251475101020 |

| nr EAN | 4251475101044 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | zielony |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103048 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103055 |

| Ciężar [kg] | 0,066 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103406 |

| Ciężar [kg] | 0,072 |
| Kolor | szary |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103420 |

| nr EAN | 4251475107190 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Kolor | zielony |
| nr EAN | 5012759455401 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-924 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759464885 |

| Długość przewodu [mm] | 658 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 906 |
| nr EAN | 5012759492802 |

| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379031221 |

| Długość przewodu [mm] | 745 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510079522 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 254 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510013311 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510094136 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| nr EAN | 8435050620359 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050625187 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ogrzewanie/chłodzenie | do automatyki klimatyzacji |
| nr EAN | 8435050631720 |

| Długość [mm] | 660 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 078 906 433 A |
| nr EAN | 4027816244462 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816275008 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 059 919 501 A S1 |
| nr EAN | 4027816325109 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 4027816328087 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,010 |
| nr EAN | 4027816347699 |

| Ilość połączeń | 7 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| nr EAN | 4027816360568 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300186611 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 745 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300186642 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| Opór [MOhm] | 500 |
| nr EAN | 4082300133295 |


| Wymagana ilość | 1 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
| nr EAN | 5901779819044 |

| Numer seryjny | K8800025 |
| nr EAN | 5901159269285 |

| Numer seryjny | K8800200 |
| nr EAN | 5901159269483 |

| Numer seryjny | K9000001 |
| nr EAN | 5901159195324 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,100 |
| nr EAN | 5907558558470 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| nr EAN | 5907558548259 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 |
| nr EAN | 5907558548501 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| nr EAN | 5907558572322 |

| nr EAN | 5907558581423 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 5907558570922 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-924 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5901619568200 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z manualną skrzynią biegów |

| Strona zabudowy | z przodu po prawej |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Kolor | zielony |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074335406 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Długość przewodu [mm] | 675 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074463253 |

| Ograniczenia producenta | HELLA |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar netto [g] | 90 |
| nr EAN | 5902048063595 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 730 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Tryb pracy | elektryczny |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025