
| kod | |
| Rok prod. od | 200211 |
| nr EAN | 4047026209976 |

| kod | |
| Rok prod. do | 200211 |
| nr EAN | 4047026300642 |

| Ograniczenia producenta | Siemens |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 400 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
| nr EAN | 5012759376775 |

| Rok prod. od | 200211 |
| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 400 |
| nr EAN | 5012759376843 |

| Ograniczenia producenta | Bosch |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 400 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759469095 |

| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759465479 |

| Rok prod. do | 200212 |
| Numer pozycji do | 9516 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | niebieski |
| nr EAN | 5012759505113 |

| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,026 |
| Opór [Ohm] | 390 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379052769 |

| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 25,5 |
| Opór [MOhm] | 2 |
| nr EAN | 8053379053131 |

| Ciężar [kg] | 0,030 |
| Opór [Ohm] | 400 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379055128 |

| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| Kod silnika | RHY (DW10TD) |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Opór [Ohm] | 390 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379145690 |

| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Ograniczenia producenta | SIEMENS |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510089002 |

| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| nr EAN | 8012510094020 |

| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| nr EAN | 8012510094013 |

| Rok prod. do | 200211 |
| Wersja | BOSCH |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 8435050622438 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| Długość [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 1920.8S |
| nr EAN | 4027816312017 |

| Długość [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1920.7P |
| nr EAN | 4027816312444 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 4027816360384 |

| Numer pozycji do | 10324 |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez elektronicznej regulacji dynamiki jazdy |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816386841 |

| Liczba przewodów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224071410 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 490 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300184594 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 475 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300232448 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 25,4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Długość 1 [mm] | 53 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300289923 |

| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4082300619775 |

| Opór [Ohm] | 390 |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| dla numeru artykułu | 550011 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wysokość [mm] | 24 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5901779819075 |

| Numer seryjny | K8805935 |
| nr EAN | 5901159270502 |

| Numer seryjny | K8805945 |
| nr EAN | 5901159270519 |

| nr EAN | 8001063656465 |

| Rok prod. od | 200211 |
| nr EAN | 8001063927824 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5907558547955 |

| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558548228 |

| Numer pozycji do | 09155 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558581126 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5907558581980 |

| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 5901619521861 |

| Liczba przewodów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 5903364318246 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| dla numeru OE | 6160 24 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| ID skrzyni biegów | BE4R, BE3R, BE3 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 6160 70 |
| dla numeru OE | 963 505 72 80 |
| dla numeru OE | 9635080680 |

| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor wtyczki | żółty |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury oleju |
| dla numeru OE | 1131 E2 |
| dla numeru OE | 96 321 685 |

| Kształt | kwadratowy |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 96 469 025 80 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 400 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074157602 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074190753 |

| Kod silnika | RHY (DW10TD) |
| Kod silnika | RHY (DW10TD) |
| Kod silnika | RHY (DW10TD) |
| Kod silnika | RHY (DW10TD) |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074294734 |

| Kod silnika | RHY (DW10TD) |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Kod silnika | RHY (DW10TD) |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Kod silnika | RHY (DW10TD) |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Kod silnika | RHY (DW10TD) |
| Rozmiar klucza | 25.4 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074281178 |

| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| Rok prod. do | 200211 |
| Wersja | Siemens |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| nr EAN | 4010326813549 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| 3 lata gwarancji | |
| biały | |
| tworzywo sztuczne | |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| z pierścieniem uszczelniającym | |
| Ilość biegunów | 3 |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |

| Długość [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 1920.7N |
| nr EAN | 4044688263353 |

| Numer pozycji do | 10324 |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez elektronicznej regulacji dynamiki jazdy |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688386847 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii czujniki, włącznik (nadajnik) do Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 2.0 HDI 90 (MFRHY).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 2.0 HDI 90 (MFRHY) produkowanego od 1999.12 do roku 2005.10
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii czujniki, włącznik (nadajnik) do Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na czujniki, włącznik (nadajnik) do Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 1999.12 do roku 2005.10, i mocy silnika 90 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025