Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fso » elektryka Fso 126P » przyrządy Fso 126P » czujniki, włącznik (nadajnik) Fso 126P

czujniki, włącznik (nadajnik) do FSO 126P

wybierz typ samochodu FSO 126P:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość podłączonych styków 2
Wymiar gwintu NPT3/8-18
Rozmiar klucza 19MM
nr EAN 5012759455432
Ilość podłączonych styków 2
Kolor niebieski
Wymiar gwintu NPT3/8
Rozmiar klucza 19mm
nr EAN 5012759490501
Ilość połączeń 2
Opór od [Ohm] 400
nr EAN 5012759493861
Wymiar gwintu 1/8-27NPT
Rozmiar klucza 13
nr EAN 8012510041260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 400
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Tolerancja [%] 10
nr EAN 4082300144024
cena brutto:
36.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 2
Kolor szary
Rozmiar klucza 19
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Rok modelowy do 2002
nr EAN 4082300407570
cena brutto:
42.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8802040
nr EAN 5901159269728
Długość czujnika pomiarowego [mm] 37,5
nr EAN 5907558596939
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074281888
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 4010326810166
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 3276427000610
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Wymagana ilość 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
Opór [Ohm] 380
Kolor czarny
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Ilość połączeń 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 37,5
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ciężar [kg] 0,025
nr EAN 4046001303418
Wymiar gwintu 3/8x18 NPTF
nr EAN 3531650021291
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.