Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » elektryka Volkswagen POLO Variant (6V5) » przyrządy Volkswagen POLO Variant (6V5) » czujniki, włącznik (nadajnik) Volkswagen POLO Variant (6V5)

czujniki, włącznik (nadajnik) do VOLKSWAGEN POLO Variant (6V5)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN POLO Variant (6V5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510080542
Punkt włączania [°C] 140
średnica zewnętrzna [mm] 20
Ciężar [kg] 0,023
Ilość połączeń 4
Kolor czarny
Oznaczenie koloru żółty
nr EAN 4251475103062
cena brutto:
230.00 zł
 Kup
nr EAN 3165143096253
Ilość podłączonych styków 4
Kolor zielony
nr EAN 5012759455401
Ilość podłączonych styków 4
Kolor czarny
nr EAN 5012759455470
Ilość podłączonych styków 4
Kolor czarny
nr EAN 5012759455470
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-924
Ilość podłączonych styków 2
nr EAN 5012759464878
Ilość podłączonych styków 2
Kolor niebieski
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-957
nr EAN 5012759465523
Długość przewodu [mm] 505
Ilość połączeń 3
Opór od [Ohm] 1173
nr EAN 5012759514061
Gwintowana złączka M10 x 1
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 8053379027033
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379534531
Długość przewodu [mm] 490
Ilość połączeń 3
Głębokość zabudowy [mm] 46
Opór [kOhm] 1,56
nr EAN 8053379058273
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379060320
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379060337
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość otworów 3
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379471812
Długość przewodu [mm] 525
Długość czujnika pomiarowego [mm] 46
nr EAN 8012510078389
Długość przewodu [mm] 535
Długość czujnika pomiarowego [mm] 46
nr EAN 8012510009307
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 254
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510008447
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510080542
Odpowiada części oryginalnej w kolorze żółty
Odpowiada części oryginalnej w kolorze niebieski
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510056394
Wymiar gwintu M10x1
Rozmiar klucza 13
Odpowiada części oryginalnej w kolorze biały
nr EAN 8012510058329
cena brutto:
109.00 zł
 Kup
Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
nr EAN 8435050620212
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy czarny
Opór [Ohm] 1400
nr EAN 8435050623961
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy szary
Opór [Ohm] 1200
nr EAN 8435050623978
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru czerwony
Punkt włączania [°C] 55
Punkt włączania [°C] 65
Ciężar [kg] 0,02
dla numeru OE 251 919 369 B
nr EAN 4027816186502
Długość [mm] 453
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 038 907 319
nr EAN 4027816245766
średnica zewnętrzna [mm] 20,0
Ilość połączeń 4
Kolor czarny
Oznaczenie koloru niebieski
Ciężar [kg] 0,023
nr EAN 4027816306160
Zakres temperatury do [°C] 150
średnica zewnętrzna [mm] 20,0
Ilość połączeń 4
Kolor zielony
Ciężar [kg] 0,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
dla numeru OE 059 919 501
nr EAN 4027816315391
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,018
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4027816275008
Ilość połączeń 7
Ciężar [kg] 0,12
nr EAN 4027816360568
średnica zewnętrzna [mm] 20,0
Ilość połączeń 4
Kolor czarny
Oznaczenie koloru niebieski
Ciężar [kg] 0,026
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
dla numeru OE 6U0 919 501 B S1
nr EAN 4027816391425
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,024
nr EAN 4054224097281
cena brutto:
35.01 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 4
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Kolor zielony
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300186611
cena brutto:
36.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 4
Odpowiada części oryginalnej w kolorze niebieski
Odpowiada części oryginalnej w kolorze żółty
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Kolor czarny
Oznaczenie koloru niebieski
Oznaczenie koloru żółty
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300144611
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 1
Odpowiada części oryginalnej w kolorze biały
Kolor czarny
Rozmiar klucza 13
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300163643
Opór [Ohm] 1200
Ilość biegunów 3
Długość przewodu [mm] 535
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300479409
A2, A3, A4, A6, A8, ALHAMBRA, ALTEA, CORDOBA, IBIZA, LEON, TOLEDO, FABIA, OCTAVIA, PRAKTIK, ROOMSTER, SUPERB, BORA, CADDY, EOS, GOLF IV, GOLV V, JETTA III, LT, LUPO, MULTIVAN, NEW BEETLE, PASSAT, POLO, SHARAN, TOURAN, T4, T5
z pierścieniem uszczelniającym
Ilość biegunów : 4
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 038906051B
Numer dostawcy: 75E9096-JPN
Kod GTU: Brak danych
Długość przewodu [mm] 500
Ilość połączeń 3
dla numeru artykułu 550585
Wysokość [mm] 46
Opór [kOhm] 1,1
nr EAN 5901779818993
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8800025
nr EAN 5901159269285
cena brutto:
44.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8800165
nr EAN 5901159269469
Numer seryjny K9000001
nr EAN 5901159195324
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,100
nr EAN 5907558558470
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 5907558548150
średnica zewnętrzna [mm] 20,0
Ilość połączeń 4
Kolor czarny
Oznaczenie koloru niebieski
Ciężar [kg] 0,023
nr EAN 5907558548198
Zakres temperatury do [°C] 150
średnica zewnętrzna [mm] 20,0
Ilość połączeń 4
Kolor zielony
Ciężar [kg] 0,2
nr EAN 5907558548242
Ilość połączeń 4
Ciężar [kg] 0,038
nr EAN 5907558548259
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,018
nr EAN 5907558572322
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 91 pozycji)
Stron:  1  2  [Następna >>] 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.