Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » elektryka Ford MONDEO II sedan (BFP) » przyrządy Ford MONDEO II sedan (BFP) » czujniki, włącznik (nadajnik) Ford MONDEO II sedan (BFP)

czujniki, włącznik (nadajnik) do FORD MONDEO II sedan (BFP)

wybierz typ samochodu FORD MONDEO II sedan (BFP):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość podłączonych styków 2
Wymiar gwintu NPT3/8-18
Rozmiar klucza 19MM
nr EAN 5012759455432
Ilość podłączonych styków 2
Kolor niebieski
Wymiar gwintu NPT3/8
Rozmiar klucza 19mm
nr EAN 5012759490501
nr EAN 5012759771686
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,02
Opór [Ohm] 380
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 37,5
nr EAN 8053379052981
Opór [Ohm] 300
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 37
nr EAN 8053379056149
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,02
Opór [Ohm] 380
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 37,5
nr EAN 8053379052998
Długość czujnika pomiarowego [mm] 37,4
nr EAN 8012510086223
Długość czujnika pomiarowego [mm] 37
nr EAN 8012510006689
Ilość biegunów 2
nr EAN 8435050622308
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy szary
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 300
nr EAN 8435050631928
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,030
nr EAN 4054224739129
cena brutto:
36.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 2
Kolor szary
Rozmiar klucza 19
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Rok modelowy do 2002
nr EAN 4082300407570
cena brutto:
27.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Kolor wtyczki jasnoszary
Wymiar gwintu 3/8"-18NPTF
Rozmiar klucza 24 mm
dla numeru OE 6810428
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 400
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Głębokość zabudowy [mm] 37,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 4010326810166
cena brutto:
63.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 4010326815475
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,030
nr EAN 4054228739125
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 3276427000610
Ciężar [kg] 0,04262
nr EAN 4046001330704
Wymiar gwintu 3/8x18 NPTF
nr EAN 3531650021291
Wyświetlanie od 1 do 21 (z 21 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.