Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » elektryka Volkswagen SCIROCCO (53B) » przyrządy Volkswagen SCIROCCO (53B) » czujniki, włącznik (nadajnik) Volkswagen SCIROCCO (53B)

czujniki, włącznik (nadajnik) do VOLKSWAGEN SCIROCCO (53B)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN SCIROCCO (53B):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość podłączonych styków 2
Kolor czerwony
nr EAN 5012759492222
Wymiar gwintu M10x1
Rozmiar klucza 13
nr EAN 8012510040775
Zakres temperatury do [°C] 125
Długość [mm] 25
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Długość gwintu [mm] 10,9
Rozmiar klucza 14
Ilość połączeń 1
Oznaczenie koloru czarny
Ciężar [kg] 0,012
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 049 919 501
nr EAN 4027816019398
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru zielony
Ciężar [kg] 0,02
dla numeru OE 251 919 501 D
nr EAN 4027816186663
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru czerwony
Punkt włączania [°C] 55
Punkt włączania [°C] 65
Ciężar [kg] 0,02
dla numeru OE 251 919 369 B
nr EAN 4027816186502
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Ciężar [kg] 0,015
dla numeru OE 025 906 041 A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4027816347620
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 2080
Opór [Ohm] 322
Ilość połączeń 2
Odpowiada części oryginalnej w kolorze niebieski
Kolor niebieski
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
nr EAN 4082300154146
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 1000
Opór [Ohm] 148
Ilość połączeń 2
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Kolor czarny
Oznaczenie koloru zielony
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
nr EAN 4082300144444
Ciśnienie [bar] 0,30
Wymiar gwintu M10x1
Rozmiar klucza 24
nr EAN 5907558547917
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru zielony
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 5907558548174
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Ciężar [kg] 0,015
nr EAN 5907558548181
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru czerwony
Punkt włączania [°C] 55
Punkt włączania [°C] 65
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 5902659724663
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] -40
Punkt włączania [°C] 150
Wymiar gwintu M10 x 1
Rozmiar klucza 13
Kolor czarny
Ilość biegunów 1
nr EAN 4040074333761
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] -40
Punkt włączania [°C] 120
Średnica [mm] 20
Wymiar gwintu --
Rozmiar klucza --
Kolor niebieski
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074377741
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] -40
Punkt włączania [°C] 150
Średnica [mm] 20
Wymiar gwintu --
Rozmiar klucza --
Kolor czarny
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074345405
Zakres temperatury do [°C] 125
Długość [mm] 25
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Długość gwintu [mm] 10,9
Rozmiar klucza 14
Ilość połączeń 1
Oznaczenie koloru czarny
Ciężar [kg] 0,012
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688534156
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru zielony
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4044688186669
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru czerwony
Punkt włączania [°C] 55
Punkt włączania [°C] 65
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4044688186508
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Ciężar [kg] 0,015
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4044688347626
Średnica [mm] 26
Długość [mm] 35
Ciężar [kg] 0,02
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 251 919 501 D
Kolor obudowy czarny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 2
nr EAN 4046001285783
Wymiar gwintu 20 mm
nr EAN 3531650011964
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.