Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » elektryka Opel AMPERA-E (F17) » przyrządy Opel AMPERA-E (F17) » czujniki, włącznik (nadajnik) Opel AMPERA-E (F17)

czujniki, włącznik (nadajnik) do OPEL AMPERA-E (F17)

wybierz typ samochodu OPEL AMPERA-E (F17):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość połączeń 3
nr EAN 5012759496602
Ilość podłączonych styków 2
Kolor czarny
nr EAN 5012759990216
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,03
Ilość połączeń 3
Głębokość zabudowy [mm] 33
nr EAN 8053379055562
Kolor czarny
Długość przewodu [mm] 760
Ciężar [kg] 0,07
Ilość połączeń 3
Głębokość zabudowy [mm] 24
Opór [kOhm] 18
nr EAN 8053379055531
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,03
Ilość połączeń 3
Głębokość zabudowy [mm] 33
nr EAN 8053379055579
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 22
nr EAN 8012510080603
Długość czujnika pomiarowego [mm] 33
nr EAN 8012510033715
cena brutto:
61.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Kolor obudowy czarny
Wymiar gwintu M 12x1,5
nr EAN 8435050617465
Długość [mm] 95
średnica zewnętrzna [mm] 30,0
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4027816017899
Długość [mm] 68
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 22
Ilość połączeń 4
Kolor czarny
Długość śruby pod główką [mm] 25
Ciężar [kg] 0,025
dla numeru OE 13 62 1 703 993
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4027816329152
Długość [mm] 118
Długość [mm] 95
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,030
nr EAN 4027816338420
Napięcie znamionowe [V] 12
Długość przewodu [mm] 785
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300100969
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300562576
cena brutto:
55.01 zł
 Kup
Numer seryjny K8802541
nr EAN 5901159269957
cena brutto:
54.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8802550
nr EAN 5901159194334
Długość [mm] 68
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 22
Ilość połączeń 4
Kolor czarny
Długość śruby pod główką [mm] 25
Ciężar [kg] 0,025
nr EAN 5907558581089
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Głębokość zabudowy [mm] 24
Długość przewodu [mm] 710
Ilość biegunów 3
nr EAN 5902659783752
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Głębokość zabudowy [mm] 24
Długość przewodu [mm] 710
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074524916
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kąt mocowania [stopień] 90
Głębokość zabudowy [mm] 33
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łącznikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074557747
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] 150
Punkt włączania [°C] -40
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Rozmiar klucza 22
Kolor czarny
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074443613
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,01
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Długość [mm] 95
średnica zewnętrzna [mm] 30,0
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4044688017895
Długość [mm] 68
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 22
Ilość połączeń 4
Kolor czarny
Długość śruby pod główką [mm] 25
Ciężar [kg] 0,025
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688329158
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Skok gwintu [mm] 1,5
Wymiar gwintu M 12
Ilość biegunów 2
Ilość biegunów 2
Długość [mm] 95
Ilość biegunów 2
Długość [mm] 109
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ciężar [kg] 0,09
nr EAN 3276422540302
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 3276422540623
Długość przewodu [mm] 780
Tolerancja [%] +15
Tolerancja [%] -5
Ilość biegunów 3
Kolor czarny
nr EAN 4103590902948
Długość [mm] 80
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,016
nr EAN 4046001440397
Wymiar gwintu M12x1.5
nr EAN 3531650033898
Wyświetlanie od 1 do 37 (z 37 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.