
| Rok prod. do | 200606 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-929 |
| nr EAN | 5012759464779 |

| Rok prod. do | 200606 |
| nr EAN | 5012759514214 |

| Rok prod. do | 200606 |
| Ograniczenia producenta | MAGNETI MARELLI |
| nr EAN | 5012759998502 |

| TECDOC-Nr silnika | 17514 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| Długość przewodu [mm] | 640 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510089446 |

| TECDOC-Nr silnika | 17514 |
| Ograniczenia producenta | MAGNETIMARELLI |
| Długość przewodu [mm] | 615 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 8012510063620 |

| TECDOC-Nr silnika | 17514 |
| TECDOC-Nr silnika | 17514 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Temperatura ostrzegawcza [°c] | 107 |
| nr EAN | 8012510041697 |

| TECDOC-Nr silnika | 17514 |
| TECDOC-Nr silnika | 17514 |
| TECDOC-Nr silnika | 28188 |
| TECDOC-Nr silnika | 28188 |
| TECDOC-Nr silnika | 28188 |
| TECDOC-Nr silnika | 28188 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510078563 |

| TECDOC-Nr silnika | 17514 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 8012510026700 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050620373 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 600 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| nr EAN | 8435050640371 |

| Numer silnika do | 0240162 |
| Wersja silnika | dla silników bez EGR |
| --------------- | |
| Wersja silnika | dla silników z EGR |
| Długość [mm] | 630 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 18,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 560 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| dla numeru OE | 55189517 |
| nr EAN | 4027816400851 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,044 |
| nr EAN | 4054224764541 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 7,4 |
| nie dla wariantu wyposażenia | 4mm |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 294 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | jasnoniebieski |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Kolor | niebieski |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 4082300203431 |

| Numer seryjny | K8804647 |
| nr EAN | 5901159269629 |

| Numer seryjny | K8805515 |
| nr EAN | 5901159270403 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063008455 |

| nr EAN | 8001063804811 |

| Długość [mm] | 61 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 5907558548143 |

| Kod silnika | 8140.43S(F28DTCR) |
| Długość przewodu [mm] | 615 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 5907558581447 |

| TECDOC-Nr silnika | 17514 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| Długość [mm] | 640 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5907558582048 |

| Kod silnika | 8140.43S(F28DTCR) |
| TECDOC-Nr silnika | 17514 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 5901619521779 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor wtyczki | jasny niebieski |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 mm |
| dla numeru OE | 12566778 |
| dla numeru OE | 1338.F9 |
| dla numeru OE | 500382599 |
| dla numeru OE | 50 10 412 450 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074577288 |

| TECDOC-Nr silnika | 17514 |
| Ograniczenia producenta | MAGNETIMARELLI |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074294741 |

| TECDOC-Nr silnika | 17514 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074307175 |

| Data produkcji od | 21.05.2004 |

| TECDOC-Nr silnika | 17514 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326810661 |

| TECDOC-Nr silnika | 17514 |
| Długość przewodu [mm] | 530 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| nr EAN | 4010326813631 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,044 |
| nr EAN | 4054228764547 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |

| Typ katalizatora | dla samochodów bez filtra cząstek sadzy |
| Numer silnika od | 0240163 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |

| Rok prod. do | 200606 |
| Kod silnika | F28TDCR |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 700 |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| nr EAN | 3276422541767 |

| Kod silnika | 8140.43S (F28DTCR) |
| Kod silnika | 8140.43S (F28DTCR) |
| Kod silnika | 8140.43S (F28DTCR) |
| ID wykonania wtyczki | 2-polig |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03209 |
| nr EAN | 4046001300851 |

| TECDOC-Nr silnika | 17514 |
| Rok prod. od | 200405 |
| TECDOC-Nr silnika | 17514 |
| Rok prod. od | 200405 |
| TECDOC-Nr silnika | 17514 |
| Rok prod. od | 200405 |
| dla numeru OE | 1 319 158 |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24,3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wałka rozrządu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Opór [kOhm] | 320 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 4046001549236 |

| Punkt włączania [°C] | 107 |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| nr EAN | 3531650021956 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii czujniki, włącznik (nadajnik) do Peugeot BOXER Autobus (244, Z_) 2.8 HDi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot BOXER Autobus (244, Z_) 2.8 HDi produkowanego od 2002.04
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 128 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii czujniki, włącznik (nadajnik) do Peugeot BOXER Autobus (244, Z_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na czujniki, włącznik (nadajnik) do Peugeot BOXER Autobus (244, Z_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 2002.04, i mocy silnika 128 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025