Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volvo » elektryka Volvo V70 III (135) » przyrządy Volvo V70 III (135) » czujniki, włącznik (nadajnik) Volvo V70 III (135)

czujniki, włącznik (nadajnik) do VOLVO V70 III (135)

wybierz typ samochodu VOLVO V70 III (135):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
134.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024883918
Ilość połączeń 2
nr EAN 5012759513705
Masa [g] 100
nr EAN 8717613114728
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Głębokość zabudowy [mm] 82
Ilość otworów 3
Ilość połączeń 3
Ciśnienie od [kPa] 22
ciśnienie do [kPa] 305
Napięcie wyjściowe od [V] 0,41
Napięcie wyjściowe do [V] 4,735
nr EAN 8012510022597
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 130
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
nr EAN 8435050637487
cena brutto:
109.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Wymiar gwintu M 12x1.5
Kolor obudowy zielony
nr EAN 8435050646595
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,018
nr EAN 4054224012314
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300292145
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 155
Ilość biegunów 2
Głębokość zabudowy [mm] 30
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300407969
cena brutto:
93.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Kształt obudowy wtyczki owalny
Liczba otworów do mocowania 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Ciśnienie od [kPa] 22
ciśnienie do [kPa] 305
dla numeru OE 6G9N 12B676 AB
Ciężar netto [g] 85
nr EAN 5902048922540
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,12
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 130
Ciężar [kg] 0,06
nr EAN 3276422540722
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.