
| TECDOC-Nr silnika | 18911 |
| Rok prod. do | 200605 |
| nr EAN | 4047024812819 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |


| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475101037 |

| nr EAN | 4251475115263 |

| TECDOC-Nr silnika | 18911 |
| Rok prod. do | 200605 |
| nr EAN | 4047024400955 |

| TECDOC-Nr silnika | 18911 |
| Rok prod. do | 200605 |
| nr EAN | 4047024812819 |

| Rok prod. do | 200605 |
| Ilość połączeń | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 |
| nr EAN | 5012759405789 |

| Rok prod. do | 200605 |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Kolor | zielony |
| nr EAN | 5012759455401 |

| Rok prod. do | 200605 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-924 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759464885 |

| Rok prod. do | 200605 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
| nr EAN | 5012759465455 |

| Rok prod. do | 200605 |
| Ograniczenia producenta | FREUDENBERG |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 5012759987735 |

| TECDOC-Nr silnika | 18911 |
| Kod silnika | BLN |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 |
| nr EAN | 8053379054282 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Głębokość zabudowy [mm] | 62 |
| Ilość otworów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379148509 |

| TECDOC-Nr silnika | 18911 |
| TECDOC-Nr silnika | 18911 |
| TECDOC-Nr silnika | 18911 |
| TECDOC-Nr silnika | 18911 |
| nr EAN | 8012510080641 |

| TECDOC-Nr silnika | 18911 |
| TECDOC-Nr silnika | 18911 |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 117 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,405 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510008126 |

| TECDOC-Nr silnika | 18911 |
| Ograniczenia producenta | KACO |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,9 |
| nr EAN | 8012510026663 |

| TECDOC-Nr silnika | 18911 |
| Ograniczenia producenta | FREUDENBERG |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510034613 |

| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050624319 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816293187 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,010 |
| nr EAN | 4027816347699 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 23,9 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243857 |

| Rok prod. do | 200605 |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300620412 |

| Kod silnika | BLN |
| Kolor | szary |
| Wysokość [mm] | 19,5 |
| dla numeru artykułu | 550119 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| nr EAN | 5901779819150 |

| Numer seryjny | K8800081 |
| nr EAN | 5901159269353 |

| Numer seryjny | K8806505 |
| nr EAN | 5901159270557 |

| Numer seryjny | K9000004 |
| nr EAN | 5901159275675 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5907558548266 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| nr EAN | 5907558548259 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
| nr EAN | 5901619528525 |

| Rok prod. do | 200605 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-924 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5901619568200 |

| Długość przewodu [mm] | 520 |
| nr EAN | 5903364311223 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Wysokość [mm] | 83 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 52 |
| dla numeru OE | 1J0 907 660 F |
| dla numeru OE | 948 606 140 00 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | ciemnoszary |
| Średnica mocowania [mm] | 25 |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| dla numeru OE | 06A 919 501 A |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 4-biegowa |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074321027 |

| Masa [g] | 13 |
| nr EAN | 8051267607800 |

| TECDOC-Nr silnika | 18911 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Rok prod. do | 200605 |

| 3 lata gwarancji | |
| Ciężar [kg] | 0,23 |
| Ilość biegunów | 9 |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |

| 3 lata gwarancji | |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Liczba styków diagnostycznych (pinów) | 2 |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |

| 3 lata gwarancji | |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 2 |

| dla numeru OE | 1J0 907 660 C |

| dla numeru OE | 03C 906 051 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii czujniki, włącznik (nadajnik) do Volkswagen GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 FSI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 FSI produkowanego od 2005.07 do roku 2006.11
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii czujniki, włącznik (nadajnik) do Volkswagen GOLF PLUS V (5M1, 521)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na czujniki, włącznik (nadajnik) do Volkswagen GOLF PLUS V (5M1, 521) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2005.07 do roku 2006.11, i mocy silnika 90 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025