Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Toyota » układ hamulcowy Toyota SIENNA (_L2_) » hamulce tarczowe Toyota SIENNA (_L2_) » klocki hamulcowe Toyota SIENNA (_L2_)

klocki hamulcowe do TOYOTA SIENNA (_L2_)

wybierz typ samochodu TOYOTA SIENNA (_L2_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 112,4
Wysokość 1 [mm] 42,8
Grubość 1 [mm] 16,5
System hamulcowy SUMITOMO
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Ciężar [kg] 1,13
nr EAN 8717109239881
Szerokość 1 [mm] 143,4
Wysokość 1 [mm] 58,5
Grubość 1 [mm] 16
System hamulcowy SUMITOMO
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Ciężar [kg] 1,6
nr EAN 8717109511703
Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 112,5
Wysokość [mm] 43
Grubość [mm] 16,5
nr EAN 5900427192041
Długość [mm] 112,6
Szerokość [mm] 42,7
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś tylna
Grubość 1 [mm] 16
Ciężar [kg] 0,920
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
nr EAN 5050063598575
Numer WVA 23648
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Sumitomo
Grubość [mm] 16
Numer WVA 23646
Szerokość [mm] 113
Numer WVA 23647
Wysokość [mm] 43
nr EAN 8020584057919
System hamulcowy Akebono
Grubość [mm] 16
Numer WVA 23855
Szerokość [mm] 143
Wysokość [mm] 59
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
nr EAN 8020584090916
Numer WVA 23646 23647 23648
System hamulcowy Sumitomo
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 112
Długość 2 [mm] 112
Wysokość [mm] 43
Wysokość 2 [mm] 43
Grubość 1 [mm] 16
Grubość 2 [mm] 16
nr EAN 5012759188484
Numer WVA 23855
System hamulcowy Akebono
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Długość [mm] 143
Długość 2 [mm] 143
Wysokość [mm] 59
Wysokość 2 [mm] 59
Grubość 1 [mm] 17
Grubość 2 [mm] 17
nr EAN 5012759434079
Długość [mm] 112,6
Szerokość [mm] 42,7
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś tylna
Grubość 1 [mm] 16
Ciężar [kg] 0,920
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
nr EAN 4054224702710
Szerokość [mm] 143,4
Wysokość [mm] 58,5
Grubość [mm] 16
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Numer WVA 23855
System hamulcowy Akebono
Numer artykułu zalecanego dodatku 8DZ 355 204-911
Techniczny numer informacyjny T1828
nr EAN 4082300358759
Strona zabudowy Oś tylna
Szerokość [mm] 112,5
Wysokość [mm] 42,5
Grubość [mm] 16
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Sumitomo
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5907558577419
Szerokość [mm] 112,5
Wysokość [mm] 42,5
Grubość [mm] 16
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Numer WVA 23646
System hamulcowy Sumitomo
Numer artykułu zalecanego dodatku 82508300
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 23646 160 0 5
nr EAN 4019722249563
Szerokość [mm] 143,3
Wysokość [mm] 58,4
Grubość [mm] 16
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Numer WVA 23855
System hamulcowy Akebono
Numer artykułu zalecanego dodatku 82515100
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 23855 160 0 4
nr EAN 4019722306808
Ograniczenia producenta SUMITOMO
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01120/355
Wysokość [mm] 43
Długość [mm] 112,5
Grubość [mm] 16,5
nr EAN 3322937282739
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: