Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Jaguar » układ hamulcowy Jaguar I-PACE (X590) » hamulce tarczowe Jaguar I-PACE (X590) » klocki hamulcowe Jaguar I-PACE (X590)

klocki hamulcowe do JAGUAR I-PACE (X590)

wybierz typ samochodu JAGUAR I-PACE (X590):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 131,8
Szerokość [mm] 77,3
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość 1 [mm] 14,8
Ciężar [kg] 2,199
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
dla numeru OE 13329562
nr EAN 5057746078348
Szerokość [mm] 132
Numer WVA 23325
Wysokość [mm] 78
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm] 16
System hamulcowy Brembo
nr EAN 8020584103517
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm] 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z ciężarkami wyrównoważającymi
Szerokość [mm] 132
System hamulcowy Brembo
Wysokość [mm] 97
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Numer WVA 25915
nr EAN 8020584069844
Długość [mm] 131,8
Szerokość [mm] 77,3
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość 1 [mm] 14,8
Ciężar [kg] 2,199
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
dla numeru OE 13329562
nr EAN 4054224161517
Szerokość [mm] 106,6
Wysokość [mm] 47,1
Grubość [mm] 17,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 24421
System hamulcowy TRW
Techniczny numer informacyjny T1663
nr EAN 4082300357301
Szerokość [mm] 131,8
Wysokość [mm] 77,5
Grubość [mm] 16
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 23325
System hamulcowy Brembo
Techniczny numer informacyjny T2000
nr EAN 4082300359794
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość [mm] 15,4
Szerokość [mm] 77,3
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy BREMBO
Długość [mm] 131,6
nr EAN 4058787127935
Długość [mm] 131,8
Szerokość [mm] 77,3
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość 1 [mm] 14,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
nr EAN 4054228501470
Szerokość [mm] 131,8
Wysokość [mm] 77,3
Grubość [mm] 16
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Numer WVA 23325
System hamulcowy Brembo
Numer artykułu zalecanego dodatku 82072400
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 23325 160 1 4
nr EAN 4019722312304
Szerokość [mm] 106,4
Wysokość [mm] 47,1
Grubość [mm] 17,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 24421
System hamulcowy TRW
Numer artykułu zalecanego dodatku 82513400
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 24421 173 1 5
nr EAN 4019722298042
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: