Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Cadillac » silnik Cadillac CTS » sterowanie silnikiem Cadillac CTS » koło pasowe Cadillac CTS

koło pasowe do CADILLAC CTS

wybierz typ samochodu CADILLAC CTS:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 161,6
Ilość żeber 5
Masa [g] 2397
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 152,5
Średnica wewnętrzna [mm] 30,3
Szerokość 1 [mm] 34
Szerokość 2 [mm] 26,7
nr EAN 8033989015545
Długość opakowania [cm] 17,5
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
Ciężar [kg] 2,15
Ilość żeber 6
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
nr EAN 4010858573737
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Liczba rowków 6
średnica zewnętrzna [mm] 161
Średnica wewnętrzna [mm] 30
Szerokość [mm] 35
nr EAN 5414465419515
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 161,6
Ilość żeber 5
Masa [g] 2397
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 152,5
Średnica wewnętrzna [mm] 30,3
Szerokość 1 [mm] 34
Szerokość 2 [mm] 26,7
nr EAN 8033989015545
Ilość żeber 6
Masa [g] 2645
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 153
Szerokość 1 [mm] 35
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 3413521340796
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
Koła pasowe Koło pasowe paska wieloklinowego
Materiał Guma / metal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
średnica zewnętrzna [mm] 162
Liczba rowków 6
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.