
| TECDOC-Nr silnika | 24435 |
| Grubość [mm] | 2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 10 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 21 |
| nr EAN | 8427769032080 |

| Wersja | HDI |
| Długość [mm] | 17 |
| Wymiar gwintu | M 14 x 1,25 x 12,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
| nr EAN | 3358962201056 |

| Wersja | HDI |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,3 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Materiał | Miedź |
| Grubość [mm] | 2 |
| Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
| nr EAN | 3358960331564 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,7 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 22 |
| Materiał | Guma / metal |
| Kształt | okrągły |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
| nr EAN | 3358960327819 |

| TECDOC-Nr silnika | 24435 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 10 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 21 |
| Grubość [mm] | 2,1 |
| Materiał | Miedź |
| Kształt | Wersja A |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |

| TECDOC-Nr silnika | 24436 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 21 |
| Grubość [mm] | 2 |
| Materiał | Miedź |
| Kształt | Wersja C |

| TECDOC-Nr silnika | 24435 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Wymiar gwintu | M 10x1,25x13 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | 877.930 |

| TECDOC-Nr silnika | 24436 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Wymiar gwintu | M 14x1,25x12 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |

| TECDOC-Nr silnika | 24435 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Wymiar gwintu | M 10x1,25x13 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 21 mm |

| TECDOC-Nr silnika | 24436 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Wymiar gwintu | M 14x1,25x12 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| alternatywny zestaw naprawczy | 877.900 |

| TECDOC-Nr silnika | 24435 |
| Grubość [mm] | 2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 10,2 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Materiał | Miedź |
| Ciężar [kg] | 0,001 |
| nr EAN | 4046001649011 |

| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,25 |
| Materiał | Stal |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Długość [mm] | 16 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 4046001642937 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii korek spustowy do Ford S-MAX (WA6) 2.0 TDCi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford S-MAX (WA6) 2.0 TDCi produkowanego od 2007.11 do roku 2014.12
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 115 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii korek spustowy do Ford S-MAX (WA6)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na korek spustowy do Ford S-MAX (WA6) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2007.11 do roku 2014.12, i mocy silnika 115 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025