Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi LANCER VIII Sportback (CX_A)

końcówki drążków kierowniczych do MITSUBISHI LANCER VIII Sportback (CX_A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI LANCER VIII Sportback (CX_A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu IN M14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 13,3
Długość [mm] 78
nr EAN 8717109567892
Długość [mm] 96
Grubość [mm] 70,0
Gwint wewnętrzny [mm] M12 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Rozmiar klucza 17
Wymiar stożka [mm] 13,3
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
dla numeru OE 4422A052
nr EAN 5050063103762
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 3358960632111
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 3358960649737
Długość [mm] 355
Szerokość [mm] 40
Wysokość [mm] 40
nr EAN 5012759460610
Długość [mm] 99
Szerokość [mm] 38
Wysokość [mm] 72
nr EAN 5012759465035
Długość [mm] 353
Szerokość [mm] 36
Wysokość [mm] 36
nr EAN 5012759974261
Wymiar stożka [mm] 13,3
Długość [mm] 76,3
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
nr EAN 4014870430191
Długość [mm] 355
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,72
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816325512
Długość [mm] 78
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,37
dla numeru OE 4422A018
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816344773
Długość [mm] 338
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,68
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816412823
Długość [mm] 96
Grubość [mm] 70,0
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Rozmiar klucza 17
Wymiar stożka [mm] 13,3
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
dla numeru OE 4422A052
nr EAN 4027816413370
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Długość [mm] 320
nr EAN 4047437408081
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Długość [mm] 78
nr EAN 4047437451155
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Gwint zewn. [mm] M14x1,5
Długość [mm] 325
nr EAN 4047437460751
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Długość [mm] 320
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 78
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
nr EAN 4040074062920
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 342
Rozmiar gwintu 1 M14x1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
nr EAN 4040074165577
Długość [mm] 340
Ciężar [kg] 0,700
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M14x1,5/M14x1,5
Rodzaj gwintu przegub osiowy z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 43,5
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096525063
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197664856
Wymiar gwintu M10x1,25/M14x1,5
Długość [mm] 76,5
nr EAN 5703858828936
Ciężar netto [g] 684
nr EAN 5908281449790
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM14X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 342
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978208944
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka 1/8
Długość [mm] 78
Wymiar gwintu FM14X1,5R
Wymiar stożka [mm] 13,3
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,25R
nr EAN 5413978214013
Długość [mm] 355
Wymiar gwintu M14 x 1,5
Rozmiar gwintu 1 M14 x 1,5
parzyste numery artykułów VKDY 323030
nr EAN 7316579301510
Długość [mm] 78
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,37
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688563477
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy zewnętrzny
nr EAN 5900427550162
Wyświetlanie od 1 do 29 (z 29 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.