
| Długość [mm] | 149 |
| Szerokość [mm] | 38 |
| Wysokość [mm] | 38 |
| nr EAN | 5012759482148 |

| Długość [mm] | 215 |
| Szerokość [mm] | 55 |
| Wysokość [mm] | 68 |
| nr EAN | 5012759490617 |

| Długość [mm] | 215 |
| Szerokość [mm] | 55 |
| Wysokość [mm] | 68 |
| nr EAN | 5012759490624 |

| parzyste numery artykułów | 29288 |
| Długość [mm] | 205 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
| Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
| Materiał | Stal |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Ciężar [kg] | 0,75 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
| nr EAN | 4027816292876 |

| parzyste numery artykułów | 29287 |
| Długość [mm] | 205 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
| Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
| Materiał | Stal |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,75 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
| nr EAN | 4027816292883 |

| Długość [mm] | 150 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,41 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
| nr EAN | 4027816347712 |

| Długość [mm] | 217 |
| Grubość [mm] | 70,0 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,25 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,7 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
| nr EAN | 4027816422303 |

| Długość [mm] | 217 |
| Grubość [mm] | 70,0 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,25 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Ciężar [kg] | 0,7 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
| nr EAN | 4027816422310 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Długość całkowita [mm] | 217 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M 14X1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 50 |
| Wysokość zabudowy | 75 |
| Średnica zabudowy [mm] | 14 |
| Gwint zewn. [mm] | M 12X1,25 |
| nr EAN | 8033001875959 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Zbieżność stożka | 1/8 |
| Długość [mm] | 198 |
| Wymiar gwintu | FM14x1.5R |
| Wymiar stożka [mm] | 14 |
| Rozmiar gwintu 1 | MM12X1.25R |
| nr EAN | 5902473021344 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Zbieżność stożka | 1/8 |
| Długość [mm] | 198 |
| Wymiar gwintu | FM14x1.5R |
| Wymiar stożka [mm] | 14 |
| Rozmiar gwintu 1 | MM12X1.25R |
| nr EAN | 5902473021351 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Numer seryjny | K4308771 |
| nr EAN | 5901159326766 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Rozmiar gwintu 1 | M18x1,5 |
| Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 110 |
| nr EAN | 4047437401907 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Gwint zewn. [mm] | M12x1,25 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 198 |
| parzyste numery artykułów | 37311 01 |
| nr EAN | 4047437422186 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Gwint zewn. [mm] | M12x1,25 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 198 |
| parzyste numery artykułów | 37310 01 |
| nr EAN | 4047437422209 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Rozmiar gwintu 1 | 14x1,5/18x1,5 |
| Długość [mm] | 131 |
| nr EAN | 5901619563670 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Gwint zewn. [mm] | M12x1,25 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 198 |
| parzyste numery artykułów | 37311 01 |
| nr EAN | 5903364316518 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Gwint zewn. [mm] | M12x1,25 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 198 |
| parzyste numery artykułów | 37310 01 |
| nr EAN | 5903364316525 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| parzyste numery artykułów | 42230 |
| Długość [mm] | 217 |
| Grubość [mm] | 70,0 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,25 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Ciężar [kg] | 0,7 |
| nr EAN | 5903766312309 |

| parzyste numery artykułów | 42231 |
| Długość [mm] | 217 |
| Grubość [mm] | 70,0 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,25 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,7 |
| nr EAN | 5903766312316 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Długość [mm] | 198 |
| Rozmiar gwintu 1 | M12x1,25 |
| Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
| parzyste numery artykułów | 31-16 020 0035 |
| nr EAN | 4040074092880 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Długość [mm] | 198 |
| Rozmiar gwintu 1 | M12x1,25 |
| Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
| parzyste numery artykułów | 31-16 020 0034 |
| nr EAN | 4040074092873 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość [mm] | 149 |
| Średnica 1 [mm] | 13,5 |
| Rodzaj połączenia | Pojemnik |
| Rozmiar gwintu 1 | M18X1.5 |
| Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
| Długość opakowania [cm] | 16,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 6,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 4,7 |
| nr EAN | 4044197599837 |

| Długość [mm] | 130,87 |
| Długość całkowita [mm] | 148,87 |
| Rozmiar gwintu 1 | M18x1,5 |
| Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
| nr EAN | 3322938275402 |

| Wymiar stożka [mm] | 13,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12x1.25 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1.5 |
| Zbieżność stożka | 1:8 |
| parzyste numery artykułów | JTE7682 |
| nr EAN | 3322937971329 |

| Wymiar stożka [mm] | 13,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12x1.25 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1.5 |
| Zbieżność stożka | 1:8 |
| parzyste numery artykułów | JTE7681 |

| Strona zabudowy | z prawej |
| nr EAN | 5900427555150 |

| Strona zabudowy | z lewej |
| nr EAN | 5900427555167 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025