
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Rozmiar gwintu 3 | Bush 10.2 |
| Długość [mm] | 107 |
| Szerokość [mm] | 36 |
| Wysokość [mm] | 56 |
| nr EAN | 5012759417546 |

| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Rozmiar gwintu 3 | Bush 10.2 |
| Długość [mm] | 107 |
| Szerokość [mm] | 36 |
| Wysokość [mm] | 56 |
| nr EAN | 5012759417553 |

| parzyste numery artykułów | 34757 |
| Długość [mm] | 75 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Stal |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Powierzchnia | lakierowany |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,25 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| nr EAN | 4027816347583 |

| parzyste numery artykułów | 42955 |
| Kolor | srebrny |
| Materiał | Stal |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Ciężar [kg] | 0,18 |
| dla numeru OE | 48810-26030 |
| nr EAN | 4027816429548 |

| parzyste numery artykułów | 42954 |
| Kolor | srebrny |
| Materiał | Stal |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,18 |
| dla numeru OE | 48820-26030 |
| nr EAN | 4027816429555 |

| Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Gwint zewn. [mm] | M12x1,25 |
| Długość [mm] | 90 |
| parzyste numery artykułów | 34494 01 |
| nr EAN | 4047437352292 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Długość [mm] | 74 |
| Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| parzyste numery artykułów | 30-16 060 0044 |
| nr EAN | 4040074485040 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Długość [mm] | 74 |
| Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| parzyste numery artykułów | 30-16 060 0034 |
| nr EAN | 4040074514252 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 10,2 |
| Długość [mm] | 73 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| nr EAN | 8435130332455 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 10,2 |
| Długość [mm] | 73 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| nr EAN | 8435130332462 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Gwint zewn. 2 [mm] | M12x1,25 |
| Długość [mm] | 90 |
| Ciężar [kg] | 0,296 |
| nr EAN | 8435130396044 |

| Długość [mm] | 74 |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Rozmiar gwintu 1 | M10 x 1,25 |
| parzyste numery artykułów | VKDS 841024 |
| nr EAN | 7316579300087 |

| parzyste numery artykułów | 81 94 2955 |
| Kolor | srebrny |
| Materiał | Stal |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Ciężar [kg] | 0,18 |
| nr EAN | 4044688429544 |

| parzyste numery artykułów | 81 94 2954 |
| Kolor | srebrny |
| Materiał | Stal |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,18 |
| nr EAN | 4044688429551 |

| Ilość na oś | 4 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | góra |
| Strona zabudowy | na dole |
| nr EAN | 5908229929452 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| nr EAN | 5900427275492 |

| Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
| Długość [mm] | 74 |
| Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| nr EAN | 5900427275508 |
Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach.
Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025