Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Bmw 5 Touring (G31) » stabilizator, mocowanie Bmw 5 Touring (G31) » łącznik stabilizatora Bmw 5 Touring (G31)

łącznik stabilizatora do BMW 5 Touring (G31)

wybierz typ samochodu BMW 5 Touring (G31):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Pręt/RozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
StanFabrycznie nowy
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Wymiar gwintu M12x1,5
nr EAN 4047437479463
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z obu stron
Wymiar gwintu M12x1,5
Materiał Tworzywo sztuczne
Długość [mm] 140
nr EAN 4047437481442
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 140
Rozmiar gwintu 1 M12x1,5
Rozmiar gwintu 2 M12X1,5
nr EAN 4040074270646
Strona zabudowy w środku
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Drążek / rozpórka Drążek prowadzący
Długość [mm] 331
parzyste numery artykułów 316 035 0020
nr EAN 4040074306628
Strona zabudowy w środku
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Drążek / rozpórka Drążek prowadzący
Długość [mm] 331
parzyste numery artykułów 316 035 0019
nr EAN 4040074306635
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy z przodu
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość [mm] 343
nr EAN 4040074310977
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy z przodu
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość [mm] 267
parzyste numery artykułów 316 050 0147
nr EAN 4040074310717
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy z przodu
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość [mm] 267
parzyste numery artykułów 316 050 0146
nr EAN 4040074310632
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 180
Rozmiar gwintu 1 M12X1,5
Rozmiar gwintu 2 M12X1,5
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074308219
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12X1.5
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 15,5
Wysokość opakowania [cm] 8,5
nr EAN 4060426314071
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączeniaPojemnik
Rozmiar gwintu 1M12X1.5
Długość opakowania [cm]26,5
Szerokość opakowania [cm]15,5
Wysokość opakowania [cm]8,5
cena brutto:
47.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,5
Długość [mm] 179
Ciężar [kg] 0,319
nr EAN 8435130363268
cena brutto:
46.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,5
Długość [mm] 242
Ciężar [kg] 0,351
nr EAN 8435130363275
cena brutto:
34.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,5
Długość [mm] 140
Ciężar [kg] 0,18
Średnica 2 [mm] 10,3
nr EAN 8435130365873
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy z przodu
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 267
uwzględnić informację serwisową 
parzyste numery artykułów 21853
Materiał podwozia blacha stalowa
nr EAN 5413978268719
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy z przodu
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 267
uwzględnić informację serwisową 
parzyste numery artykułów 21852
Materiał podwozia blacha stalowa
nr EAN 5413978268726
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 448
uwzględnić informację serwisową 
parzyste numery artykułów 21857
Materiał podwozia blacha stalowa
nr EAN 5413978268757
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 448
uwzględnić informację serwisową 
parzyste numery artykułów 21856
Materiał podwozia blacha stalowa
nr EAN 5413978268764
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 343
Materiał podwozia blacha stalowa
nr EAN 5413978268771
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.