Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Peugeot SATELIS » stabilizator, mocowanie Peugeot SATELIS » łącznik stabilizatora Peugeot SATELIS

łącznik stabilizatora do PEUGEOT SATELIS

wybierz typ samochodu PEUGEOT SATELIS:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 189,5
średnica zewnętrzna [mm] 12,0
Kolor czarny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,434
nr EAN 5050063613223
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Kolor czarny
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,45
nr EAN 4027816410188
cena brutto:
56.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 149
nr EAN 5703858906665
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Ciężar brutto [kg] 2,935
Ciężar netto [g] 2920
nr EAN 5908281474471
Indeks: OYO 60Z0A14-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Drążek / wspornik, stabilizator
Nazwa: ŁĄCZNIK STABILIZATORA JEEP
Opis: CHEROKEE\LIBERTY 2001-2007 przedni lewy/prawy
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 52088662AB
Numer dostawcy: 60Z0A14-OYO
Parametry:oś przednia, z obu stron
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]149
wymagana liczba2
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
cena brutto:
87.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 189
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 149
nr EAN 5413978255658
Materiał PU (poliuretan)
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy na dole
Wymagana ilość 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakładką ze smarem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
nr EAN 5902275870270
cena brutto:
73.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 149,5
rura Ø [mm] 12
Średnica [mm] 12,2
nr EAN 3322938120993
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.