Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fso » układ hamulcowy Fso POLONEZ III sedan » linka hamulcowa Fso POLONEZ III sedan

linka hamulcowa do FSO POLONEZ III sedan

wybierz typ samochodu FSO POLONEZ III sedan:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego tarcza / bęben
Długość wewnętrzna [mm] 1756
Długość zewnętrzna [mm] 1406
nr EAN 8717109182484
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 695
Długość zewnętrzna [mm] 492
nr EAN 8717109189247
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 642
Długość zewnętrzna [mm] 495
nr EAN 8717109189278
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 824
Długość zewnętrzna [mm] 547
nr EAN 8717109298949
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 1656
Długość zewnętrzna [mm] 1310
nr EAN 8717109520057
Długość [mm] 1700
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633144384
Długość [mm] 695
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633041607
Długość [mm] 642
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633041621
Długość [mm] 1656
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633339377
Długość [mm] 1756
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633339360
Długość [mm] 695
nr EAN 3165143519738
Długość [mm] 642
nr EAN 3165143519585
Długość 1 [mm] 1790
Długość 2 [mm] 1760
Ciężar [kg] 0,622
Techniczny numer informacyjny AS6851
nr EAN 4082300539134
Indeks: LIN 33.01.35
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO PEUGEOT
Opis: Peugeot 406 96-TYŁ LEWA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4745H1
Numer dostawcy: 33.01.35
Parametry:z lewej Długość [mm] : 824/547
hamulce bębnowe
Indeks: LIN 33.01.36
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO PEUGEOT
Opis: Peugeot 406 96-TYŁ PRAWA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4745H2
Numer dostawcy: 33.01.36
Parametry:z prawej Długość [mm] : 752/547
hamulce bębnowe
z przodu
Długość 1/Długość 2 [mm] 1656/1301
Indeks: LIN 33.01.37
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO PEUGEOT
Opis: Peugeot 406 pr L-750 B (97-)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 4745L5
Numer dostawcy: 33.01.37
Parametry:z prawej Długość [mm] : 750
hamulce bębnowe
Indeks: LIN 33.01.39
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO PEUGEOT
Opis: PEUGEOT 406 96-97,L630/492
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4745H4
Numer dostawcy: 33.01.39
Parametry:hamulce tarczowe z prawej Długość [mm] : 630/492
Indeks: LIN 33.01.40
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO PEUGEOT
Opis: Peugeot 406 pr L-642 T (97-)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 106215
Numer dostawcy: 33.01.40
Parametry:hamulce tarczowe Długość [mm] : 642/495
z prawej
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 695/492
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5907558569551
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm] 642/495
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5907558569568
Długość 1/Długość 2 [mm] 824/547
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858390983
Długość 1/Długość 2 [mm] 752/547
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858390990
Długość 1/Długość 2 [mm] 695/492
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858391010
Długość 1/Długość 2 [mm] 642/495
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858391065
Długość 1/Długość 2 [mm] 824/547
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858634513
Długość 1/Długość 2 [mm] 750/547
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858634520
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy z prawej
Ciężar [kg] 0,22
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 642/495
Sekcja część tylna
nr EAN 3322937251612
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 695 / 492
Sekcja część tylna
nr EAN 3322937494422
Sekcja część tylna
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość 1/Długość 2 [mm] 1756/1406
nr EAN 3322938137311
Wyświetlanie od 1 do 31 (z 31 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.