Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Fiat PALIO (178_, 171_, 371_) » łożysko i piasta koła Fiat PALIO (178_, 171_, 371_) » łożysko koła Fiat PALIO (178_, 171_, 371_)

łożysko koła do FIAT PALIO (178_, 171_, 371_)

wybierz typ samochodu FIAT PALIO (178_, 171_, 371_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
97.00 zł
 Kup
Ilość otworów 30,00
Szerokość [mm] 62,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica 2 [mm] 4
nr EAN 8021787334821
cena brutto:
67.00 zł
 Kup
Ilość otworów 35,00
Szerokość [mm] 37,00
Średnica 2 [mm] 1
nr EAN 8021787341553
cena brutto:
122.00 zł
 Kup
Ilość otworów 30,00
Szerokość [mm] 62,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica 2 [mm] 1
nr EAN 8021787341645
cena brutto:
64.00 zł
 Kup
Ilość otworów 35,00
Szerokość [mm] 37,00
Średnica 2 [mm] 1
nr EAN 8021787344097
cena brutto:
74.00 zł
 Kup
Rozstaw śrub mocujących [mm] 98
średnica zewnętrzna [mm] 117
Średnica wewnętrzna [mm] 30
Wymiar gwintu M12x1,25
Felga, ilość otworów 4
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Rozstaw śrub mocujących [mm] 98
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
średnica zewnętrzna [mm] 117
Średnica wewnętrzna [mm] 30
Ilość zębów, pierścień ABS 96
Wymiar gwintu M12x1,25
Felga, ilość otworów 4
cena brutto:
92.00 zł
 Kup
Rozstaw śrub mocujących [mm] 98
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
średnica zewnętrzna [mm] 116,5
Średnica wewnętrzna [mm] 30
Ilość zębów, pierścień ABS 96
Wymiar gwintu M12x1,25
Felga, ilość otworów 4
cena brutto:
75.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Rozstaw śrub mocujących [mm] 98
średnica zewnętrzna [mm] 116,5
Średnica wewnętrzna [mm] 30
Wymiar gwintu M12x1,25
Felga, ilość otworów 4
cena brutto:
41.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Grubość 1 [mm] 37
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 68,02
Wysokość 1 [mm] 37
cena brutto:
57.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Grubość 1 [mm] 37
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 68,02
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Wysokość 1 [mm] 37
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Strona zabudowy Oś tylna
średnica zewnętrzna [mm] 116,6
Średnica wewnętrzna [mm] 30
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
nr EAN 5908242638041
Felga, ilość otworów 4
Strona zabudowy Oś tylna
Numer seryjny 4103110
nr EAN 5901159159739
Felga, ilość otworów 4
Strona zabudowy Oś tylna
Numer seryjny 4103210
nr EAN 5901159207270
Ilość otworów 4
Średnica bębna hamulcowego 185
Wysokość [mm] 36,5
Numer seryjny 6063050
nr EAN 5901159206044
cena brutto:
139.00 zł
 Kup
Moment dokręcenia [Nm] 280
Masa [g] 1618
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 117
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Szerokość 1 [mm] 60,85
Ilość otworów 4
nr EAN 3413520324001
cena brutto:
127.00 zł
 Kup
Moment dokręcenia [Nm] 280
Masa [g] 1665
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 117
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Szerokość 1 [mm] 61,35
Ilość otworów 4
Ilość biegunów 48
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
nr EAN 3413520495190
cena brutto:
136.00 zł
 Kup
Średnica bębna hamulcowego 228,3
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 48
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 268
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 61
Wzór otworów/Ilość otworów 04/06
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 98
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 230
Ciężar [kg] 5,7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sworznia mocującego koła
Długość opakowania [cm] 30,8
Szerokość opakowania [cm] 30,4
Wysokość opakowania [cm] 8,6
Techniczny numer informacyjny 98100 0140 0 1
nr EAN 4019722187674
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łożysko koła

Łożysko koła


Szum, tarcie oraz niepokojący hałas podczas jazdy może świadczyć o zużytym łożysku koła. Ma to wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale również na bezpieczeństwo, w związku z tym  zawsze przy takich niedogodnościach należy zweryfikować, co jest przyczyną problemu. Jeżeli taki stan utrzymuje się przez dłuższy czas, może skutkować nawet zablokowaniem koła podczas jazdy. Łożysko koła zużywa się stopniowo, jest to element eksploatacyjny pojazdy i podlega wymianie. 
 

Rozwiązania technologiczne


Możemy wyróżnić łożyska kulkowe, w których wykorzystuje się metalowe kulki i łożyska stożkowe z metalowymi stożkami. W obu przypadkach wykonuje się je z materiałów odpornych na korozję, wysoką temperaturę i tarcie. Łożysko koła, podobnie jak piasta, odpowiada za solidne połączenia koła z pojazdem. W starszych modelach samochodów montowane były łożyska stożkowe,wymagające serwisowania – smarowania i regulacji luzu. W nowych pojazdach wykorzystuje się kulkowe łożyska skośne, które nie podlegają serwisowi. Wśród nich wyróżniamy zespolone, jednorzędowe łożysko koła cechujące się zdolnością do przenoszenia dużych obciążeń, jednak tylko w jednym kierunku. Drugim rodzajem jest zespolone, dwurzędowe łożysko koła składające się z dwóch łożysk kulkowych skośnych. Są one lepszym rozwiązaniem, ponieważ przenoszą obciążenie osiowe i promieniowe. 

Dwurzędowe występują w 3 wariantach – wymienne łożysko pierwszej generacji, zintegrowane z piastą drugiej generacji i kompletny zespół trzeciej generacji. 
 

Kiedy czas na wymianę łożyska koła w samodzie?


O tym, czy łożysko koła należy wymienić, świadczy kilka objawów. Jednym z nich jest tzw. „buczenie”, które może nawet zakłócać pracę silnika. Wzrost hałasu zaobserwujemy przy zwiększającej się prędkości jazdy. Jeżeli słyszysz szum, może to oznaczać uszkodzenie kulek tocznych. Łożysko koła uległo również awarii, jeżeli na początku jazdy pojawia się tarcie. Nawet jeżeli nie występuje żadne z tych objawów, to łożysko koła powinno się wymienić po 150-200 przejechanych kilometrach.

informacje dodatkowe: